פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
עדן קול | 22:08  05/08/09
שלום רציתי לשאול כיצד אני יכולה להשתלב בתחום הזה של מלונאות בתחומי שיווק, ניהול ומכירות?(בבתי מלון בארץ) כיצד ניתן לחדור לתחום ללא שום ניסיון בתחום אך עם תואר ראשון במנהל עסקים? זה ניתן בכלל? ואם כן אז כיצד? תודה
מנהלת הפורום | 21:57  10/08/09
לדעתי זה ניתן, אולי תצטרכי בהמשך להוסיף קורסים מקצועיים הקשורים לתחום המלונאות, אך בינתיים מציעה לך לפנות לבתי מלון בדרך יזומה וישרה ולהציעה מועמדותך.. לדעתי עם נחישות כן תוכלי להגיע להשתלבות בתחום.במידה ואינך יודעת מספיק על הנושא של חיפוש עבודה, הגיעי לפגישת יעוץ במכוננו בכדי למקסם את יכולות ואפשרויות החיפוש שלך.. בהצלחה
תמצאי את עצמך שולחת קורות חיים לאורטל או חבר למשרת חדרנית, קצת מיותר. לדעתי הבעיה מתחילה ונגמרת בזה שאנשים ממהרים לבחור כיוון לימודים מבלי לקחת את כל ההשלכות של אופציות היישום בעתיד. וגם בישראל המאוד תיירותית, אין הרבה מקום לכל בוגרי מוסדות הלימוד.
סגור