פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אפרת שלום, אני בת 30, בימים אלו סיימתי תואר שני בהתנהגות ארגונית ותואר ראשון בפסיכולוגיה. אני מאד מעוניינת למצוא מקום עבודה שבו אוכל להעמיק ולתרום בתחום הייעוץ תעסוקתי. ניסיתי לשלוח למכונים לאבחון וייעוץ תעסוקתי את קורות החיים שלי אך לא קיבלתי שום תגובה. אשמח מאד לשמוע רעינות כיצד אוכל לקדם את עצמי למציאת מקום עבודה והתמחות בתחום. (ברור לי שאין לך את קורות החיים שלי, במידה ותרצי לעזור אשמח לשלוח לך למייל). בברכה ותודה מיטל
מנהלת הפורום | 16:45  02/10/09
את צריכה לפנות למועצת הפסיכולוגים ולברר האם את יכולה להתמחות באחד מענפי ההתמחות של התחום התעסוקתי דהינו: יעוץ ארגוני, מיון, יעוץ .והאם יכולים להכיר בך או שאת שייכת לאיגוד היועצים הארגוניים ואז האפשרויות הן יותר בתחום הארגוני ומשאבי אנוש.. זו הדרך הפורמאלית. במידה ואינך יכולה להתחיל תהליך התמחות מסודר, תצטרכי להמשיך ולנסות להתקבל למכון בו עוסקים ביעוץ תעסוקתי ולהכשיר עצמך דרך עבודה וזאת בתנאי שיהיה מקום שיהיה מוכן לקבלך ולסייע לך להשתלב בתחום.
סגור