פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מיכאל | 10:35  18/10/09
שלום לכולם..! למדתי גרפיקה בלמודי תעודה וסיימתי לפני כשנה וחצי.. נסתי להגיע לעבוד בתחום אבל חייבים נסיון רב ו/או תיק עבודות מרשים לעשות מהבית תיק עבודות זה בלתי אפשרי.. כי אין הנעה עצמית למרות הרצון הרב. נסיון כמובן שאין. ואני לא גר בעיר שיש בה משהו יצרתי שיעורר בי את ניצוץ היצירתיות אני יודע שסביבת העבודה הרצויה עליי זה במשרד ועבודה מול מחשב עם עד כ 10 איש קבועים שיעבדו בסביבתי ( כמו סטודיו) ועם תוכנות הגרפיקה הסתדרתי ואהבתי לעבוד איתם.. למרות שנראה לי שחסרה לי יצירתיות אבל אמרו לי שיצירתיות היא נרכשת (ברור שעדיף שתהיה לפני, אבל זה גם אפשרי) כיום אני כבר בן 24 ופוחד שאני מפספס תרכבת.. אני כול הזמן חושב מה אני יכול ללמוד ברצינות, אפילו תואר, למרות שלא עשיתי פסיכומטרי.. ואני לא מצליח להחליט בכלל מה אני רוצה ללמוד הלכתי ל 2 מכוני ייעוץ מקצוע והם הציעו כמה דברים שלא ממש דיברו אליי.. השאלה שלי אם יש טעם להמשיך לנסות להכין תיק עבודות מרשים או האם יש דרך לצבור נסיון (כדי להכנס למקום עבודה שבו אצבור באמת נסיון ומשם להתגלגל)? האם יש מקצועות שסביבת העבודה היא כמו זו שציינתי שהיא בתחום המדיה אבל עם פחות דגש על יצירתיות? המון תודה מראש מיכאל
סגור