פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, אני בת 25, בוגרת תואר ראשון במזה"ת ותקשורת. אני ניצבת כעת בפני דילמה, אם ללכת ללמוד תואר שני בחיפה בטיפול באומנות או לחפש עבודה יציבה וקבועה בתחום שטרם הגדרתי (מה שאני רק יודעת שהייתי רוצה לעבוד במקום עם המון נתינה ואנשים). הדילמה המרכזית ללכת ללמוד היא ששוב אהיה צריכה לעבוד 3 שנים בעבודות מזדמנות, כי אני צריכה ללמוד שנה לימודי השלמה. איך אני יודעת שזה בדיוק מה שאני רוצה? אני חוששת להתחרט. האם אפשרויות ההתעסוקה שמקנה תואר זה רבות? ומה לגבי השכר? בסופו של דבר הייתי רוצה להיות עצמאית. אודה לעזרתך.
מיקי | 16:25  25/10/09
שלום לך, אני אומנם לא מטפלת במקצועי, אך עובדת כמורה בבי"ס לחינוך מיוחד המוגדר גם כבי"ס טיפולי, ובו עובדים מטפלים רבים מתחומים שונים (דרמה, תנועה, אומנות, הבעה ויצירה, בבליותרפיה וכו'). טרם החלטתך ללמוד תואר טיפולי (ולא משנה באיזה תחום טיפול), אני ממליצה לך בחום לעבוד עם אוכלוסייה של ילדים ו/או מבוגרים אשר מקבלים טיפול ע"י תראפיסטים (אפילו רק לתקופה של שנה). זאת על מנת שתוכלי לגבש לעצמך דעה האם את באמת מתאימה לתחום ורוצה לעסוק בו. שיהיה לך המון בהצלחה
מנהלת הפורום | 06:58  31/10/09
הדילמה, כפי שאני מבינה אותה, היא בין האם לתכנן לטווח הקצר ולהיות מסופקת בטווח הקצר ואולי להשתעמם בעתיד או האם לתכנן לטווח הארוך לסבול מעט, אך בעתיד להנות?אם השאיפה לעסוק בטיפול כדאי כבר לעשות את ההסבה לא לחכות ולסבול עוד קצת בעבודות מזדמנות (אפשר כבר להתחיל לעסוק בתחומים חברתיים-טיפוליים) בכדי להשיג מטרתך. אם אינך בטוחה ברצון לעסוק בטיפול, רצוי שתתנסי בעולם העבודה קצת ורק אז אולי תתגבשי להחלטה. אם לא תצליחי להתגבש לבד פני ליעוץ מקצועי בכדי להיות בטוחה בדרכך. בהצלחה
סגור