פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
גיל | 19:12  12/12/09
שלום, אני בוגר תואר ראשון בהנדסת ביוטכנולוגיה מהטכניון. לצערי, מאז שסיימתי את לימודיי לפני כשנה, לא מצאתי עבודה בתחום בשל המצב כיום במשק. בינתיים אני עובד כמטמיע מערכות שונות (ERP, CRM). הייתי רוצה לבדוק כיוון של הסבה מקצועית ואולי להתמקד בטמעת/יישום תוכנות שונות. שאלתי היא מה "חם" בשוק, שאותו אוכל ללמוד במסגרת לימודי תעודה (לא לתואר) ולהתקדם לעבר תפקידים טובים ובכירים יותר מרק הטמעה. בתודה מראש, גיל
מנהלת הפורום | 17:59  21/12/09
להל"ן האופציות העולות מדבריך: ללמוד מנהל עסקים תואר שני ולעבור ל"פרי סייל" או "פוסט סייל" בהיי טק. ניתן ללמוד תיכנות או קורסים בתחום המחשבים, לשכלל הידע לכיוון של מערכות מידע, לעשות השלמה לתחום הנדסה אחר, ללמוד לימודים מתקדמים בתחומך בכדי לעסוק בהוראה או מחקר, ללמוד ניטור מחקרים קליניים או לפנות לשיווק של ציוד רפואי, מיכשור רפואי או תרופות, לפנות לתועמלנות רפואית.
סגור