פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שנינוש | 16:32  10/02/10
אני לומדת כרגע הוראה,עברתי התנסות במהלך לימודיי,וקבלתי תגובות חיוביות. אולם המשכורת אינה מעודדת אותי במיוחד לעסוק בתחום,וכן אני מודעת לכך שזו עבודה תובענית וכלולות בה התמודדויות שונות וקשות שדורשות בטחון עצמי והפגנת סמכות-דבר שאיני ניחנת בו.(כשמישהי מפריעה לי ואני מכירה אותה אנסה להשתיקה בדרכי נועם ולא בכעס) אומנם איני מנוסה די.אך אני זוקפת זאת לאשיותי. מתלבטת לעבור הסבה,במהלך הזמן הקרוב.אך הנתונים שלי מקשים:איני מומחית במתמטיקה למעשה זו נקודת התורפה שלי ומעולה בהסטוריה ואנגלית. יש לי נסיון בהנה"ח אך לא הרשיתי לעצמי להתפתח לראיית חשבון כי חששתי שאני לא ריאלית ולכן זה יהווה גורם מפריע. מנסיונך ומהנ"ל מה עושה רושם שיתאים לי?
מנהלת הפורום | 09:50  13/02/10
מה לגבי התפתחות בכיוון היותר יעוצי-טיפולי כגון: יעוץ חינוכי, תרפיה באומנות , הסבה לעו"ס וכו'.. אם פניך לתחומים ריאליים יותר אז מה דעתך ללמוד הנ"ח ויעוץ מס או חשבות שכר. אפשרי גם להתפתח לכיוון יותר חקרני כגון: פיתוח תוכניות לימודי, או ניהולי: מנהל עסקים תואר שני או יעוץ ארגוני או להתפתח לתחום של משאבי אנוש. את יכולה גם לפנות לנושא של תרגום אם באנגלית את טובה.
גם כאלה שבמוסדי לימוד ייעודיים ולא חיצוניים הגובים תשלום גבוה. זה שיש לך ניסיון בהנה"ח זה מעולה, ואם אהבת את זה אז הקושי שבלמידת ראיית חשבון יתגמד, ככה זה כשנהנים ללמוד משהו. חשוב גם לבחור מקום שיעזור לך בכלים להתמודדות עם תואר שכזה ובכלל, שיספק תמיכה מתאימה. לכן, אולי כדאי שתנסי את תוכנית חשבונאות שמציעה הקריה האקדמית אונו. אולי במהלך הסקירה שלה תגלי גם מקצועות אחרים שמעניינים אותך, אין לדעת :) בהצלחה!
שנינוש | 17:32  14/02/10
הייתי מרשה לעצמי אולי ללמד במכללה פרטית ולשלם שכר למוד מפקיע... לא היה לי קשה בחשבונאות אומנם לא הכי חבבתי אבל יכולה להסתדר עם זה. הבעיה היא שאני חוששת שאני לא ריאלית כי אני קצת מתקשה במתמטיקה וזה מקצע ריאלי.
נעמה | 11:00  03/03/10
אני סטודנטית לתואר ראשון בחשבונאות, אני מבינה עד כמה זה קשה. שוב, מרבית מהאנשים חושבים שחשבונאות זה מתמטיקה, אין זה כך. חשבונאות זה בעצם כל מה שקשור לביקורת,הכנת דוחות כספיים, שיטות טיפול, תקנים וכדומה. לא צריך להיות טוב במתמטיקה על מנת להצליח בתחום. כמובן שאם את טובה במתמטיקה זה רק יכול להועיל לך.
סגור