פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
נורית | 14:49  18/02/10
יש לי בגרות ואין לי פסיכומטרי. אני בת 34. ברצוני ללמוד להיות גננת בגן ילדים מגיל 3 ומעלה. האם תהיה לי בעיה להתקבל ללימודים ולעבודה בתור גננת בגיל זה? היכן אני יכולה ללמוד? כמה שנים? האם צריך פסיכומטרי ובאיזה ציון? איזה ממוצע של תעודת בגרות צריך? האם צריך תואר ראשון כדי לעבוד כגננת? לתגובתך המהירה אודה
dalit | 12:20  21/02/10
אני חושבת שיש תוכנית שמתאימה לגילאי 30+ אבל לדעתי מדובר על לימודים ללא בגרות מלאה אבל עם פסיכומטרי, לא ההפך. כגננת (בת 35), אני לא חושבת שיש בעיה לעבוד בגילאי ה-30+ בתחום, ההפך, אני חושבת שעצם זה שאנחנו נשים בוגרות יותר בגיל ועברנו את גילאי ה-20, יש לנו ניסיון חיים גדול ועשיר יותר, אפילו אם אין לך ילדים כרגע. הפסיכומטרי שאת צריכה כדי להתקבל הוא לדעתי סביבות ה-520 (ככה זה היה כשאני למדתי) אבל אני מניחה שתנאי הקבלה משתנים משנה לשנה. מאיפה את בארץ? אני למדתי את המקצוע בבית ברל, מאוד נהניתי! מהקמפוס עצמו ומהחברה... אני לא אגיד לך שלא היו קשיים, הלימודים אכן מאתגרים, אבל עם זאת מתגמלים. בקשר לשאלה האחרונה, אם את רוצה להיות גננת ואת בעלת תואר ראשון, את רק צריכה לעשות הסבה להוראה (סביבות השנה וחצי) ואז את מקבלת תעודת הוראה לגיל הרך. אם את ללא תואר, אז את צריכה ללמוד לתואר ראשון בחינוך עם תעודת הוראה לגיל הרך (סביבות ה-4 שנים). מקווה שעזרתי...
מנהלת הפורום | 21:58  28/02/10
הי אני מניחה שתוכלי להתקבל לחלק מהמכללות ללא ציון פסיכומטרי. וכן צריך תואר ראשון בחינוך לגיל הרך. חפשי באתר זה בחיפוש לימודים לגבי מקומות לימוד.
סגור