פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, שמי ניצן. אני מעוניינת להתחיל באוקטובר הקרוב לימודים דו-חוגיים: ספרות ועוד משהו. אני ממש מקווה להתקבל לתכנית "אמירים רוח" של האוני' העברית, אבל יש סיכוי טוב שלא אתקבל, ובמקרה כזה אני מתלבטת בין המון תחומים שמעניינים אותי מאוד, כולם: אומנות (במידה ואלמד בת"א, בי-ם הם לא ממש רציניים):למדתי בתיכון ומאוד אוהבת סוציולוגיה-אנתרופולוגיה: נראה לי נכון להבין הקשרים חברתיים ותרבותיים, מבחינת העמקה וחקר התרבות. פילוסופיה- תמיד עניין אותי, אבל ממה שראיתי הלימודים באוניברסיטה בנושא זה פלספניים מדי אפילו בשבילי (משהו בסגנון "אם לא קיימים נמרים בעולם, האם מוסרי לכלוא נמר?") פסיכולוגיה- עלה כאופציה רק לאחרונה, אם למישהו יש פרטים על מה זה בעצם אומר ללמוד את זה בדו-חוגי, אני אשמח. אני ממש צריכה עזרה, אפילו באלימינציה, להחליט! תודה רבה, ניצן.
מנהלת הפורום | 21:43  28/02/10
מציעה לך לשוחח עם אנשים הלומדים את התחומים שמנית ולהשוות סילבוסים ותוכניות לימוד. כמו כן, נשאלת השאלה למה את מכוונת בעתיד? האם לתחום חברתי? טיפולי? להרצות? ובהתאם למטרה לכוון לימודיך.
סגור