פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אלין | 18:59  13/09/10
שלום רב אני בת 22 לאחר צבא וחושבת על תחום לימודים . רציתי ללמוד ביולוגיה מולקולרית במרכז האוניברסיטאי אריאל, אך לאחר בירור קצר הבנתי שאין כמעט עבודה בתחום ותנאי השכר נמוכים. לכן אני מתעניינת במנהל מערכות בריאות או רנטגנאות ודימות, והייתי רוצה לעבוד בבית חולים, בתחום ניהולי כלשהו. איזה מהן היית ממליצה לי יותר? והאם יש עוד מקצועות בריאות רווחיים שאת מכירה ? תודה רבה
אורלי | 21:26  13/09/10
הביקוש לביולוגיה מולקולרית בשוק גבוה מביולוגיה רגילה, כי זה תחום יותר חדשני. בקשר למנהל מערכות בריאות זהו תחום שעוזר לצרכים הספיצפים של מערכת הבריאות מבחינת אדמינסטרציה וניהול. מהבנה שלי של התואר מנהל מערכות בריאות יותר מבוקש מרנטגנאות.
חנית נוה | 11:57  14/09/10
ניהול מערכות בריאות הוא תחום שנחשב ליותר "סקסי" ובעל הכנסה גבוהה מאשר רנטגנאות. תחום ניהול הבריאות הפך לפופולארי בשנים האחרונות בעקבות השינויים שעברה מערכת הבריאות בישראל. שינויים אלו מצריכים גיוס כח אדם העולה משנה לשנה. התפקידים הנדרשים ביותר הם תפקידי ניהול איכותי ברמה גבוהה. עם זאת למרות הצורך באנשים טובים אין הרבה מוסדות לימוד המלמדים את התחום ולכן יש צורך בבוגרים.רצוי ללמוד משהו שהשוק בו לא רווי בעובדים ובבוגרים ולכן זה הזמן לתפוס את התחום כי עוד כמה שנים יהיה יותר היצע מביקוש. לאחר סיום הלימודים ניתן להשתלב כמנהלים בצוותי רפואה, במחלקות שיווק וכספים במערכת הבריאות הכוללת מרפאות קהילתיות, בבתי חולים, בסקטור הפרטי, במרכזי בריאות, במכונים בקהילה, מכונים פרטיים, בקופות חולים ועוד. תחומים אחרים שנחשבים בעלי שכר גבוה הם אוםטומטריה למשל- למי שפותח אופטיקה פרטית, פסיכולוגיה, מדעי התזונה. במידה ותרצי ייעוץ אייש יותר אנא שלחי לי מייל.
סגור