פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מאור | 22:56  21/09/10
שלום סליחה אם זה נשמע כמו רשימת מכולת, חשוב לי מאוד לקלוע בול,כדי שלא תישרף לי עוד שנה, אודה לכם מאוד אם תעזרו לי. אני מחפש ללמוד לתואר הנדסאי, שאין בו בעיות תעסוקה, ושיש בו תנאים טובים יחסית לעובדים, וכמו כן שעיקר העבודה לא תהיה בתיקון מכשירים מקולקלים, אלא יותר ב'ראש' , עם סביבת עבודה נוחה. ולימודים לא 'קורעים' מדי בשביל בחור שלא מצליח לשבת יותר מדי. [ואפרופו, האם יש לי אפשרות 'לתקן' את בעיית קשיי הלמידה שלי?] תודה!
חנית נוה | 10:19  22/09/10
שלום יש הרבה תחומים הנדסה (תעודת הנדסאי) שאינם תיקון מכשירים ונחשבים מאד בשוק כגון: הנדסת תוכנה, הנדסה רפואית, הנדסת ביוטכנולוגיה, הנדסה אזרחית. כמובן שההנדסות הפוריות- ביולוגיות יותר קשות מחשמל ואלקטרוניקה או ממכונות למשל. הנדסה אזרחית היא גם לא קשה אבל העבודה היא בחוץ בתוך מבנים לעומת הנדסת תוכנה שהעסודה במשרד או הנדסה רפואית שהעבודה היא במעבדות. לגבי קשיי למידה- ברוב מוסדות הלימוד יש מרכזים לסטודנטים שמתקשים להתכונן למבחנים או לעשות עבוודת. ישנם סטודנטים שעוזרים למשל לסטודנטים כאלו באמצעות שיעורים אישיים בספרייה או במעבדות המחשבים. אני שולחת לך במייל כתבות על כל מיני תחומי הנדסה. בהצלחה
סגור