פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אורית | 02:14  22/09/10
היי, אני נמצאת בהתלבטות קשה בין מספר מקצועות. במבדקים שעשיתי עלה כי יש לי יכולות ריאליות ואנליטיות לפיכך המקצועות שבמוקד ההתלבטות הם:ראית חשבון ותיכנות. מצד אחד ראית חשבון מקצוע משעמם שלא הכי עניין אותי.אך הביקוש והשכר קורצים. אולם תיכנות שזהו תחום אשר מושך אותי נמצא כבעייתי היות והשוק דורש נסיון וקשה בעיתות אלו למצוא עבודה בתחום ולא נראה שהמצב מבחינת תעסוקה ישתפר. אני יכולה גם ללמוד מנהל עסקים אך זה לא מתאים לאופיי. לא הייתי רוצה לעשות בחירה שגויה. אשמח אם תאירי את דרכי. תודה רבה!!
חנית נוה | 10:38  22/09/10
שלום למרות שאת נוטה אחרי תחום ראיית החשבון אני לא ממליצה ללמוד תחום שמשעמם אותך ואת לא סגורה שהוא זה שמתאים לך. בד"כ סטודנטים שלומדים תחום שמשעמם אותם נושרים אחרי שנה מהלימודים ואם הם מסיימים את התואר הם מרגישים מתוסכלים בעבודה בה הם עובדים. לגבי השכר אני לא בטוחה שהוא גבוה בראיית חשבון. ברוב התחומים בוגרים מתחילים מקבלים שכר נמוך לעומ מי שיש לו נסיון של שנתיים. בתכנות עדיין יש דרישה לבוגרים טובים ומי שטוב מוצא עבודה. אני הייתי ממליצה לך לשקול ללמוד אולי מנהל עסקים בהתמחות טכנולוגיות מידע. זהו תחום חדש יחסית המשלב יכולות ראליות עם מחשבים ואפילו מקביל להנדסת תעשייה וניהול. ניהול טכנולוגיות המידע הפך בשנים האחרונות לאחד התפקידים הניהוליים החשובים ביותר בארגון, בעידן בו טכנולוגיות מידע וערוצי מדיה מבוססי אינטרנט גורמים למהפכה חסרת תקדים בכל תחומי העסקים והחיים. ההתמחות בטכנולוגיות מידע מכשירה סטודנטים במינהל עסקים להשתלב במסגרות עסקיות במגוון תפקידים ניהוליים בסביבות עבודה מודרניות. בוגרי ההתמחות משתלבים בתחומי ניהול ידע ארגוני, ניתוח ואפיון מערכות, עיצוב ותכנות מערכות מידע, ייעוץ אסטרטגי וטכנולוגי, שווק והטמעה של מוצרי הייטק. בין היתר ההכשרה למומחים למערכות ERP של חברת SAP המובילה העולמית בתחום, מערכות מידע CIO, מנהלי פיתוח טכנולוגיות CTO, מנתחי מערכות, מנהלי ידע, מנהלי פרויקטים, מנהלי מוצר. במידה ותרצי ייעוץ אישי לגבי התוכנית הזו או לגבי מסלולים אחרים את יכולה לכתוב לי למייל. חנית
אורית | 17:43  22/09/10
חנית שלום, אני מאד מודה לך על התגובה המהירה. א.האם תואר במנהל עסקים בהתמחות מערכות מידע הוא התואר שאליו התכוונת? אם כן,האם לימוד תחום זה לא מצמצם את אפשרויות התעסוקה שלי בתחומי הפיתוח והתיכנות? ב.אני מבינה שזה פותח לי דלתות לעולם הניהול שהייתי שמחה להכנס אליו אולם אני חוששת שתחום הניהול לא מתאים לי (יש לי חרדה חברתית וקשיים חברתיים) אומנם זה פוטר אותי מהמתמטיקה ונראה לי יותר פרקטי אז אשמח אם תאמרי לי לאור הנתונים עדיף לי ללכת בדרך המסורתית של מדעי המחשב או בדרך שהצעת? תודה!!
סגור