פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
השתחררתי לפני חודשיים ואני רוצה ללמוד תואר בפרסום,ניהול ושיווק ואני פוחדת שזה לא המקצוע שמתאים לי למרות שאני מאוד נמשכת לתחום הפירסום,אמרו לי שזה מקצוע לא קל שאלה אם לוותר על זה וללמוד משהו אחר או ללכת על זה..
שלום נופר, אכן תחום הפרסום והניהול הוא תחום קשה ולא כולם כשמסיימים את התואר הופכים למנהלים גדולים אבל אני מאמינה שאם מישהו טוב במשהו הוא מצליח למצוא את הדרך למעלה גם בתחומים שיש בהם ביקוש רב. שווה לך ללמוד שני תחומים כדי להגיע לשוק העבודה עם סיום התואר עם ערך מוסף. זה נותר פור גדול אצל מעסיקים. במידה ואת כן מחליטה ללמוד את התחום את יכולה להשתלב לאחר מכן במכירות, תקשורת שיווקית, שירות לקוחות, שיווק בינלאומי ועוד. כיום תחום השיווק הנו תחום מרכזי ודומיננטי במערכת העסקית של המשק הישראלי. במשק מייחסים חשיבות רבה ומכרעת לניהול השיווקי ,לפיכך קיימת דרישה בשוק העבודה למנהלים שיווקים. תחומי השיווק המבוקשים ביותר הם: שיווק בההי- טק ושיווק באינטרנט. במידה ותרצי מידע נוסף אנא פני אליי במייל. חנית
סגור