פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אלכס | 20:43  05/04/11
שלום בקי. שמי אלכס וזה עתה סיימתי תואר בביולוגיה מהטכניון, למרות שהיה בכוונתי להמציא תרופה לסרטן, לאחר עבודה במעבדה החלטתי שמעבדה זה לא בשבילי. אני בן אדם שאוהב להיות באינטרקציה עם אנשים, שיווק פרסום ומכירות. השאלה שלי מה היא הדרך הטובה ביותר להגיע לעמדות מפתח במשרות ניהוליות בתחום השיווק והמכירות או ניהול מוצר, בחברות תרופות או ביו-טק או בכלל. החלום שלי הוא להרצות באיזה כנס מול אלפי אנשים על המוצר החדש של החברה ( כן כן הורי אומרים שאני חיי בסרט ). עכשיו השאלה מאיפה להתחיל. אני מבין שיש כזה דבר תועמלן רפואי, האם להתחיל בזה ולהמשיך למנהל עסקים או לעשות תואר שני בביולוגיה מה שאמור לפתוח לי חלון למשרות מכירות יותר בכירות ( לכאורה ) ואז להתקדם משם. כלומר האם תואר שני במנה"ע או ביולוגיה ואז אולי תואר במנה"ע... קיצר אני כבר בדיכאון מכל העניין הזה... מה את מציעה?
בקי חיימוב | 14:52  07/04/11
אלכס שלום, אני בעד חלומות גדולים, ונראה שאתה בכיוון הנכון :) לשם ההתחלה, בכדי להגיע לעמדות מפתח במשרות ניהולויות עליך לצבור ניסיון שיווקי ומכירתי. כצעד ראשון הייתי מציעה לך לחפש משרות בתור תועמלן רפואי- לעיתים מסתפקים גם בתואר ראשון במדעי החיים. במידה ותתקל בדרישות גבוהות יותר תפנה גם ללימודי תועמלנות רפואית וזה יחבר אותך לעולם המכירות. עצתי היא עדיין לא לפנות לתואר השני, אלא רק לאחר שתצבור את הניסיון הבסיסי בתחום בו תרצה לעסוק, תחקור ותכיר אותו לעומק. לאחר שתכיר תדע גם אילו מהתארים השניים יקדמו אותך לעמדות אליהן אתה שואף. בהצלחה
אלכס | 17:02  11/04/11
תודה רבה, עזרת לי מאוד
סגור