פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום , אני בת 38 ועדיין לא "מצאתי את עצמי" לאחרונה התחלתי להבין שכנראה יש לי ותמיד היו לי הפרעות קשב, האיי קיו שלי הוא גבוהה אבל הריכוז שלי נמוך,זה תמיד הפריע לי בלימודים ובעבודה,האם כדאי קודם לעבור אבחון מסודר ולהתחיל במסגרת טיפולית כלשהיא? או שמאוחר מידי בגילי?
בקי חיימוב | 15:03  12/05/11
מלכי שלום, אני בהחלט מציעה לך לעבור אבחון בצורה מסודרת כדי לאבחן בדיוק את הקשיים שלך, המאבחן גם ממליץ על דרכי טיפול והתמודדות עם הקשיים. אני בטוחה שההמלצות יוכלו לעזור לך לתעל יותר את עבודתך ואף יתרום להרגשה האישית שלך. בהצלחה :)
אני חושבת שאת בהחלט חייבת לאבחן במקום מקצועי אם יש לך הפרעות קשב או לא חבל שתמיד הנושא הזה יגרור אותך אחורה ובימינו יש טיפולים לזה אני יודעת מחברה טובה שלי ,שתינו בנות 31 , שהיא התחילה טיפול בסמינר הקיבוצים יש שם מכון שנקרא מהות אני חושבת אולי דרך מהות בכל מקרה יש שם טיפול למבוגרים עם הפרעות קשב בהצלחה
סגור