פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ללא שם | 14:20  15/05/11
האם תואר דו חוגי בכלכלה ופיסיקה ( לא ראשי ומשני) גם יאפשר לי להתקבל למשרות בתחום הכלכלה או שזה לא ממש נחשב עם התחום השני? אני יודעת שיש שילובים יותר נפוצים כמו כלכלה וניהול , משפטים. אבל חשבתי על השילוב הזה .
גבי | 01:23  17/05/11
בדקת האם בכלל ניתן ללמוד שילוב כזה? בדרך כלל משלבים בתואר ראשון שני חוגים שיש להם קשר כלשהוא כדי שיהיה קל יותר לדחוס את שניהם למסגרת שעות של תואר אחד. שני חוגים כאלו נשמעים לי קצת רחוקים ואני לא יודע איך זה יסתדר. בדקתי באתר של אוניברסיטת בן גוריון ולא ראיתי שילב כזה.
ללא שם | 12:49  17/05/11
באוניברסיטה בתל אביב אפשר ללמוד פיסיקה דו חוגי עם כלכלה . יש גם 2-3 קורסים שחופפים לקורסים במתימטיקה בכלכלה, כך שזה יכול לתת פטור מקורסים אלה והם גם מציינים שלא צריכים לקחת קורסי בחירה במקום. העניין שחשבתי ללמוד פיסיקה ועדיף לי לשלב עם תחום פרקטי יותר. לפי מה שביררתי שם(עם ועדת הקבלה ) תיהיה לי אפשרות להתקבל ע"ס פיסיקה בציון גבוה לשנה ראשונה למסלול פיסיקה חד חוגי ואח"כ על סמך שנה זו אני אוכל לעבור למסלול דו חוגי .
סגור