פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ללא שם | 13:56  12/06/11
לפני כמעט שנתיים למדתי באוניברסיטה הפתוחה מס' קורסים חשבתי לעשות אפיק מעבר ואז כשנרשמתי ל-2 קורסים בהמשך אחד מהם במתימטיקה לא עמדתי בקצב הלימוד ולא הספקתי , גם לא ממש יצא לי להשקיע בלימוד מכמה סיבות אחרות , מה גם ששנה וחצי פלוס לא עבדתי גם מסיבה מסויימת והלימוד שהוא בעיקר לבד לא היה נראה לי . (למרות שאני אחת שהיה לה מוטיבציה ורצון עד לא מזמן בעקבות הנסיבות הנ"ל) אז החלטתי לפרוש מהקורס . כעת החלטתי להיבחן שוב בפסיכו' , למרות שלפני שנה באוקטובר הייתי אמורה להיבחן אך נבצר ממני להגיע בזמן ולכן לא ניגשתי , אחרי זה לא חשבתי בכלל לגשת שוב וחיפשתי אלטרנטיבה אחרת , אבל לפני מס' ימים החלטתי לגשת באוקטובר כי למועד יולי לא הייתי מספיקה . לפני שבועיים חשבתי על לימודי כלכלה ובכל מקרה אני צריכה לשפר את הפסיכו' , אני גם חשבתי על מעבר לאחר שנה במכללה לאת"א , הבעיה שעם הנתונים שלי (לפחות פסיכו') לרופין אין לי אפשרות להתקבל , אני נבחנת באוקטובר . אני רוצה לציין ששיפרתי בגרות הרבה לפני מתימטיקה ואנגלית , רק שבאותו זמן בשאלון 007 לא נבחנתי וזה יכל להעלות את הממוצע אומנם לא בהרבה. חשבתי גם לעשות מכינה אוניברסיטאית ייעודית בת"א , הייתי ביום הפתוח באפריל אבל אחרי מס' שבועות ירדתי מזה כי זה 9 חודשים וזה בזבוז זמן, את המכינה ההייתי עושה שנה שעברה אם הייתי מעוניינת בכך. חשתי ללמוד כלכלה ופיסיקה דו חוגי באוני' ת"א , הייתה לי אפשרות להתקבל לפיסיקה אם היה לי בגרות או מכינה בדמת 5 יח' , אבל כרגע אני חושבת על כלכלה בעיקר כי השילוב ביניהם ממה שהבנתי לא מתאים. אני לא יודעת איך להמשיך מפה,( אני עוד מעט בת 27 ) נ.ב המרכז האוניברסיטאי אריאל לא בא בחשבון בגלל המיקום הגיאוגרפי שלו.
בקי חיימוב | 19:06  21/06/11
שלום, העלית כאן המון המון אפשרויות והתלבטויות. תוכלי למקד אותי בשאלה שלך?
סגור