פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, שמי דימה ואני חייל משוחרר, לפני הגיוס למדתי הנדסת תוכנה וסיימתי שנה ראשונה וקיבלתי תואר "טכנאי הנדסת תוכנה". עכשיו אחרי הצבא, אני מתחיל ללמוד לפסיכומטרי ומעוניין ללמוד ב-2012 באוניברסיטה "מעדי המחשב" או "הנדסת מערכות תקשורת". שאלתי היא, בזמן הזה שיש לי עד אוקטובר 2012 (מועד תחילת הלימודים באוניברסיטה), אני רוצה להשלים את ה"טכנאי הנדסת תוכנה" ל"הנדסאי הנדסת תוכנה", ואז להתחיל ללמוד לתואר ראשון. השאלה אם זה כדאי? או שאני סתם יבזבז זמן וכסף על ה"הנדסאי" ואז יעשה גם תואר ראשון ובסוף אף אחד אפילו לא התסכל על ה"הנדסאי הנדסת תוכנה", אלה רק על התואר. וכמובן, כיצד ה"הנדסאי" יכול לתרום לי מבחינת האוניברסיטה והתעסוקה? (אפילו תעסוקה בזמן לימודי תואר ראשון) תודה רבה לעוזרים.
דימה שלום, לפני הכל אני מציעה לך לבדוק אם מבחינה מעשית תספיק להשלים את הלימודים בין הפסיכומטרי לאוקטובר 2012. אם תסיים הנדסאי תוכנה, במידה וקיימת חפיפה בקורסים בתואר, תוכל לקבל פטורים מאותם קורסים (במידה ועומדים מעל ציון מסוים). כמו כן, הביקוש דיי גבוה בשוק בהתאם לניסיון שצברת. יתכן ולא תהיה התייחסות לכך בקו"ח לאחר שתהיה בעל תואר מהנדס, אך לניסיון שתצבור במהלך התואר תהיה חשיבות רבה. בהצלחה
סגור