פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אליס1989 | 14:21  31/07/11
ברצוני ללמוד הנדסת תעשייה וניהול באריאל. שאלתי היא האם בעתיד,במקומות עבודה ישמו לב לזה שהמקום נמצא בהתנחלות,האם ירימו גבה לזה שהמקום נמצא שמה וכביכול זה ימיני?!?!?! בחרתי ללמוד באריאל הנדסת תעשייה וניהול מכיוון שבתיכון לא למדתי פיסיקה ולכל מקום צריך פיסיקה ולמי שאין אז מציעים מכינה של שנה, ובאריאל מציעים לי מכינה ייעודית של שלושה וחצי חודשים. האם תואר באריאל ייחשב לי בעתיד כמו כמו תואר אוניברסיטאי?! (אריאל אמורה ביולי 2012 להפוך לאוניברסיטה) אודה לעזרתכם.
בקי חיימוב | 14:53  03/08/11
שלום, אני לא מכירה את התופעה הזו שלא מקבלים בוגר מוסד מסוים בגלל עמדות פוליטיות כאלה או אחרות, וגם אם כן קיימות הסתייגויות שכאלה, סביר להניח שהמעסיק לא יצהיר על כך. את נושא המעבר ממכללה לאוניברסיטה יש לבדוק מול המוסד עצמו. בהצלחה
היי. הייתי בדיוק במצב שלך לפני 4 שנים. בחרתי ללמוד שם והיום אני מועסק בתחום וכל חברי לספסל הלימודים כמובן שלמצוא עבודה בסוף התואר זאת עבודה וזה לא בא בקלות אך כך זה אצל כל הבוגרים חסרי הניסיון. גם אני עשיתי מכינה בפיסיקה אפילו כבר במקביל ללימודים אבל זה לא מומלץ כי זה נורא קשה! אם כבר מכללה אז זאת בחירה טובה!
אביעד | 16:29  17/09/11
ממש אין מה לדאוג זה נחשב מקום מצויין ומדורג ברוב הדירוגים במקומות גבוהים.. topacademy.org
סגור