פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ענבל | 19:06  02/08/11
שלום. אני בעלת תואר ראשון בקולנוע ועובדת מזה 3 שנים במשרד פרסום כמנהלת צוות. נרשמתי ללימודי תואר שני בתקשורת באוניברסיטת חיפה והייתי שלמה עם ההחלטה לעזוב את מקום העבודה, לעשות שינוי מהותי בחיים, ולנסות את מזלי במקום עבודה אחר. אלא- שמקום העבודה הציע לי הצעה מפתה- ללמוד תואר שני במנהל עסקים בקרית אונו ובתמורה- יממן לי לי חלק מהלימודים (עדיין תידרש השקעה כספית גדולה מצידי). במצב כזה היציבות הכלכלית שלי מובטחת ומצד שני אני מתחייבת למקום העבודה אותו רציתי לעזוב. הקריירה המקצועית שלי תקועה ואין לי אפשרות להתפתח, המחשבה להתחייב לשנה שלמה בחברה זו קשה עבורי. מצד אחד אני רוצה לבחור באפשרות ה"קלה" וללמוד תואר שני בתקשורת בחיפה, לעזוב הכל ולנסות את מזלי בחוץ. מצד שני הצד הנבון יותר יהיה להמשיך ולעבוד במקום העבודה הנוכחי, לקבל משכורת קבועה וללמוד שנה וחצי בקרית אונו. יש יתרונות וחסרונות לשנתי האופציות אולם אני לא מצליחה למצוא בי את הקול הפנימי שיכוון אותי במה לבחור. מה עושים?
בקי חיימוב | 19:41  07/08/11
ענבל שלום, אני מצליחה להבין את ההתלבטות שלך, עם זאת לא אוכל להחליט עבורך. כן הייתי מציעה לך לבדוק מה ניתן לעשות עם התארים בעתיד. לערוך השוואה מבחינת התפקידים שיפתחו בפנייך לאחר שתסיימי תואר שני בתקשורת לעומת מנהל עסקים (איזו התמחות?). אולי שווה יהיה "להקריב" את השנה הנוכחית בעבודה הזו ולדעת שלאחר מכן יפתחו בפנייך יותר דלתות לתעסוקה שרוולנטית עבורך או לחלופין, התואר לא יספק לך יותר מאשר תואר שני בתקשורת. מקווה שהשוואה כזו תעזור בקבלת ההחלטה. בהצלחה
סגור