פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
קרן | 18:41  17/11/11
שלום רב. שמי קרן ואני בת 37 ורוצה מאוד לעשות שינוי בחיי המקצועים.התחום שהכי נראה לי רלוונטי הוא תחום החינוך. החלטתי לעשות הסבה אקדמאית בתחום החינוך אך אני מתלבטת האם הדבר נכון עבורי. האם גילי לא מהווה בעיה? האם זה לא מאוחר מבחינת הגיל להשתלב במשרד החינוך? התואר הראשון שלי הוא תואר ריאלי ונראה לי הגיוני לעשות הסבה בתחום המתמטיקה או המדעים. השאלה האם יש דרישה למקצועות הנ"ל? אשמח לתשובה ממך.
אני יכולה להגיד לך שיש בהחלט דרישה למורים בתחומי המדעים. ל תחששי מעניין הגיל, בטח לא אם יש לך יתרון בנוגע לתחום הריאלי. יש לא מעט מורים טובים למדעים/מתמטיקה שעשו הסבה ממקצועות אחרים וזו הקריירה השנייה שלהם. ממליצה לך בחום לבדוק את תכניות ההסבה השונות, אני בזמנו הלכתי להתייעץ במכללה בה נרשמתי (בית ברל) והם מאוד עזרו לי בהכוונה ללימודים כי יש כל מיני אפשרויות בימינו בנושא. ממליצה לך לקבוע ייעוץ במכללה להוראה הרלוונטית אליך. שיהיה בהצלחה !
בקי חיימוב | 14:18  22/11/11
קרן שלום, למיטב ידיעתי היום ישנה דרישה גדולה מאד למורים בתחום המדעים. אינני חושבת שגילך יהווה בעיה כלשהי, כדי להכיר יותר את השוק- מציעה לך לעשות בדיקה באופן עצמאי ולפנות לבתי ספר אופציונליים על מנת להכיר את שוק העבודה, לפני ההסבה. במידה ותרצי נוכל לייעץ עבורך בנוגע למוסדות הלימוד הרלוונטיים ע"פ תנאי הקבלה והעדפה גיאוגרפית שלך. צרי עימנו קשר במספר 03-9700160. בהצלחה
סגור