פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מאור דהן | 13:25  22/11/11
אני נמצא עכשיו בצומת דרכים שאני מאמין שהרבה אנשים בגילי נמצאים וזה לבחור מה ללמוד... איפה אני יכול לקבל יעוץ (לא בטלפון או באינטרנט אלא מול בן אדם) לגבי מסלולי לימוד שונים שיסביר מזה כול מסלול ומה אפשר לעשות איתו בעתיד? (גם אם זה בתשלום וגם את החינמים כמובן)
בקי חיימוב | 19:51  23/11/11
מאור שלום, כחלק משירותי הייעוץ שניתנים ב- iLimudim אנחנו מספקים גם שירות ייעוץ והכוונה לכאלה אשר נמצאים במקום בו אתה מתאר. מדובר בייעוץ פרונטלי, בעלות של 299 ש"ח לפגישה. נשמח לפרט יותר על אופי הייעוץ- צור עימנו קשר במספר טלפון 03-9700160. בהצלחה
מה דעתך על חינוך? יש את תכנית הכשרת המאמנים של מרכז תבונה ברמת גן. זה פשוט מדהים, אני נהנית מכל שיעור ומקבלת כלים מדהימים איך באמת ללמד ולחנך ילדים בצורה נכונה! לפרטים: http://bit.ly/sjeEb8
סגור