פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
יוני | 18:38  27/08/12
הי אני רוצה להירשם להנדסת תוכנה בשנקר התנאים שלי מתאימים ויש להם מסלול שמאפשר לעבוד שזה טוב. אבל אני פוחד שזה יהיה מעל הראש שלי ושאני אסתבך עם המתמטיקה. זה אף פעם לא היה הצד החזק שלי מה גם שלא למדתי כבר כמה שנים טובות . האם כדאי או שאני אטבע ויהיה על סף ייאוש. כמה קשה זה ? תודה
בקי חיימוב | 13:41  28/08/12
שלום במידה ואתה יודע בדיוק מה אתה רוצה ובאיזה מוסד, מומלץ לפנות למוסד עצמו כדי לקבל ייעוץ אישי ולבחון את רמת המתמטיקה הנדרשת באותו מסלול. בהצלחה
היי יוני, אני סטודנטית להנדסת תוכנה במכללה האקדמית להנדסה ירושלים ואחרי בירורים אני חייבת להגיד לך שלימודי הנדסת תוכנה נחשבים למאתגרים ביותר מכל לימודי הנדסה אחרת. סטודנטים להנדסת תוכנה מצופים בסיום לימודיהם לתפוס נדבך בחזית המחקר, הפיתוח, והתעשייה. קח בחשבון שהתחרות גדולה ושהתחום מאוד תחרותי. המצליחים בתחום הם המבריקים ביותר. כיוון שההיקף והמורכבות של מערכות התוכנה היום אותן צריך לתכנן, לננתח ולמפתח בעצמו הולכים וגדלים מידי שנה. בהתאם - הדרישות למתימטיקה וחישוב גבוהות. קח בחשבון שהשקעה אינטנסיבית מצידך תניב פירות - זה מקצוע שההווה והעתיד שלו מזהירים והביקוש והשכר גבוהים. עשה את שיקוליך, אני עשיתי את שלי - אין לי ממש חיים כרגע ואני משלמת הרבה כסף למורים פרטיים שיחזקו את הצדדים החלשים שלי (גם המכללה עוזרת) אבל יודעת שישתלם לאחר מכן בשוק העבודה.
סגור