פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רות | 20:39  10/11/12
שלום, אני בת 21 התחלתי ללמוד תואר ראשון בהנדסת תוכנה למרות שעבר מעט מאוד זמן אני מתחילה לחשוב שאולי זה לא מה שארצה לעסוק בו כל החיים.. אני לא יודעת אם זה החשש מזה שפשוט קשה לי עכשיו עם כל העומס ואי הבנה של חלק מהדברים ואולי זה יתברר לי יותר בהמשך או שאולי זה כי אני פשוט לא מתחברת למקצוע בכלל ואני לא בטוחה שאני ארצה לעסוק בזה ביום יום (בכל אופן גם אני מפחדת לפרוש עכשיו ולהפסיד שנה של לימודים) איך יודעים במה רוצים לעסוק כל החיים??
בקי חיימוב | 20:54  12/11/12
שלום רב, אני לא חושבת שיש מישהו שיודע במה הוא יעסוק לאורך כל חייו, כיום ההסבות בתחום התעסוקה מקבלות יותר ויותר מקום, דווקא בשל ההבנה כי לכל אדם יש מספר תחומים שיכולים להיות רלוונטיים לו, וכמובן גם בשל הרצון לגוון ולאתגר את עצמנו כל פעם מחדש. הסמסטר הראשון בתואר, הינו סמסטר קשה במיוחד- גם בשל העומס אותו את מתארת, גם בשל ההלם והזמן שלוקח לכל אדם להתאקלם במסגרת חדשה. עם הזמן אנו מפתחים לעצמנו מיומנויות למידה ומתרגלים למסגרת, דבר אשר יפחית מהתחושות והחששות שלך. לכן, אני מציעה לך לנסות כמה שיותר להתמודד עם הסמסטר הזה- מבלי לחשוב על פרישה, להשקיע את מרב המאמצים ורק לאחר שתסתגלי מעט יותר למסגרת הלימודים החדשה, תוכלי להבין כמה מחששותיך מופנים באמת לתחום עצמו. בהצלחה
סגור