פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
כבר לא סטודנט | 15:09  20/11/12
שלום רב , סיימתי לפני שלושה חודשים לימודי עיצוב של ארבע שנים באחת המכללות הבכירות לעיצוב. כסטודנט הצלחתי להרשים ביכולותיי במשך השנים. יש לי עוד תואר הנדסאי בתחום ההנדסה שעשיתי מיד לאחר התיכון. הצטיינתי בצבא ברמה האוגדתית. ויש לי כישורים ויכולות טכניים מעולים במקצוע שלמדתי גם תיק עבודות מרשים. ראש המחלקה שלי דאג לציין בפני שהוא מאמין ביכולותי גם מעבר לים והוא מוכן להמליץ עלי לכל מי שחפץ בכך. אני מאמין ביכולותי אבל לצערי יש לי חסך אדיר בניסיון תעסוקתי מסיבות פרטיות שלא אוכל לציין. אני כותב את קורות החיים שלי ולא מצליח לעבור את מכשול הניסיון התעסוקתי. אני לא מוכן לרפד/ליפות/לרמות וכך הוא נותר ריק. (היו בעבר עבודות סתמיות ולא לאורך זמן וזה מביך אותי) מה כדאי לעשות?
בקי חיימוב | 15:41  26/11/12
שלום רב, כולנו מגיעים מנקודת התחלה מסוימת, ולוקח זמן לצבור את הניסיון המבוקש. אני מניחה שכחלק מתהליך בניית תיק העבודות לקחת חלק בפרויקטים מסוימים, גם אם הם לא היו תמורת שכר. רבים מרחיבים את כותרת ה"תעסוקה" בקורות החיים לכותרת "פרויקטים ותעסוקה" שם תוכל להרחיב אודות הניסיון המקצועי שצברת, גם אם לא תעסוקתי. זה לא נקרא לרפד או לרמות, ההתנסות המקצועית במסגרת הלימודים מהווה פרמטר חשוב ובהחלט יכולה להעיד על ניסיון. בהמשך לכך, נסה לקחת חלק בפרויקטים נוספים שאינם במסגרת הלימודית ולו רק על מנת לצבור את הניסיון הדרוש. חשוב לי לומר כי מבדיקה שעשיתי באתרי דרושים, לא תמיד נדרש ניסיון רב מדי, גם אם זה לא התפקיד של חייך, כדאי להתחיל ממשהו. בהצלחה
גיודי פיירשטיין | 21:22  18/12/12
ממליצה להכין קו״ח עיצובי אולי בppt? אז רואים את היצירתיות, פרטים מתיק העבודות, ואפילו ציתותים מהממליצים שלך. אני דוגלת בגישה מקורית בחיפוש עבודה וזה עובד מצויינן. לא כדאי להיות כמו כולם במקצוע שלך כיוון שהוא חזותי ודשורש ייחודיות גם ככה. Show me the money ז.א. יש להפגין את יכולותיך כששולחים קו״ח במטרה להתקבל. לשלב הראיון. בהצלחה! גיודי פיירשטיין , יועצת קריירה, maavarim.biz חברת מעברים ומשאבים PS שאשמח לדעת אם זה מסייע לך!
סגור