פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אנונימי | 11:17  09/06/13
אני מעוניין ללמוד אבל אני לא יודע מה , אני רק השתחררתי אני יודע שאני לא סגור על עצמי אבל אין לי גם הרבה כסף לייעוץ לימודים יקר , הייתי רוצה לדעת איפה אוכל לקבל ייעוץ לימודים לא יקר ,,.... תודה על העזרה
יוליה גורביץ' מנהלת פורום | 09:50  12/06/13
היי! אם אתה במקום שאתה מתלבט בין מספר תחומים, לא בטוח מה עדיף, האם אתה יכול להתקבל או מה אתה צריך כדי להתקבל אתה יכול להעזר ביועצי הלימודים של איי לימודים שיתנו לך את המידע בנוגע למוסדות ויקשרו אותך למוסדות שתרצה לדבר איתם. חשוב לדבר עם המוסדות כי ככל שתדע יותר על המסלול ותשאל את כל השאלות הרלוונטיות, כך יהיה לך יותר קל להחליט מה מתאים לך. השירות הוא בחינם -03-5767671 אופציה נוספת זה להעזר ביועצת לימודים ותעסוקה שדרך פגישה ומבחנים תוכלו להגיע לתחום שהכי מתאים לך. הפגישה היא בתשלום. תיצור קשר דרך האתר או במספר 03-5767671 תראה איזה מהאופציות הכי מתאימות לך. בהצלחה! אשמח לסייע :) יוליה.
סגור