פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ענת | 11:21  09/06/13
אני מעוניין ללמוד במכללת ספיר כי זה קרוב , אני לא מכיר מכללות נוספות ולכן פניתי אליהם אולם אני עדיין בדילמה כי כן איפה שהוא הייתי רוצה לעבור למרכז , האם תנאי הקבלה לתואר במדעי החברה במכללה או אוניברסיטה במרכז יותר גבוהים מאשר בספיר ?
יוליה גורביץ' מנהלת פורום | 10:00  12/06/13
שלום ענת, יש מקומות שתנאי הקבלה שלהם יותר גבוהים ואחרים שתנאי הקבלה שלהם יותר נמוכים. יש עוד אופציות ובהחלט הייתי ממליצה לבדוק אותן לפני שאת מחליטה על מוסד. הייתי מציעה לך גם להתמקד מבחינת תחום - מדעי החברה זה נושא רחב ויש בתוכו הרבה תחומים. אשמח לסייע בתהליך החיפוש ומציאת מוסדות מתאימים מבחינת הקריטריונים שאת מחפשת :) תשאירי את הפרטים שלך באתר או תפני למוקד של איי לימודים 03-5767671 (השירות בחינם) בהצלחה! יוליה.
סגור