פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, יש לי שאלה בקשר למסלול ביואינפורמטיקה בבן גוריון. לפי האתר שלהם, עם הנתונים שלי הייתי מתקבל בשנתיים האחרונות. הם דורשים פסיכומטרי 600 לי יש 631. הם דורשים סכם כמותי 670 לי יש 678. הם דורשים 4 יח׳ מתמטיקה 80 לי יש 86. לדעתך, נתונים אלה יתאימו גם לשנה הבאה? או שהרף יכול לעלות בהרבה? אני פשוט רוצה לדעת אם כדאי לי לעשות עוד פסיכומטרי כדי לשפר את הסיכויים או שלחכות ולהירשם עם הנתונים האלה? תודה רבה על העזרה!!!!
אורית אוברידקו מנהלת פורום | 14:53  11/12/13
הצפי להעלאת הנתונים הנדרשים הרבה פעמים תלוי בשיקולי המוסד , ביניהם הביקוש למקצוע . הרבה פעמים קורה שמוסדות מעלים את הדרישות, אך לפעמים גם לא . לא תמיד המוסד ידע להגיד לך את זה במפורש שנה לפני אך הייתי ממליצה לך להתקשר ספציפית לפקולטה בבן גוריון ולנסות לשאול . בברכה, אורית אוברידקו
סגור