פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שני | 12:34  05/03/14
אני מעוניינת להתחיל ללמוד השנה עיצוב תקשורת חזותית במכללת תילתן בחיפה.התואר הראשון שהם מעניקים לבוגריהם הוא תואר בינלאומי NBU מבולגריה, אשר לא מוכר במלג (אבל ציינו שכן מוכר במשרד החינוך). השאלה שלי היא איך אמור תואר שלא מוכר במלג להשפיע עליי בהמשך לגביי מציאת וקבלה לעבודה או מבחינת המשכורת ?והאם אחריו אני יכולה להמשיך לתואר שני כרגיל ? או שפשוט בישראל יתקבל כאילו לא עשיתי שום תואר ולא יצא לי מזה כלום...?ממש אודה לכם אם אתם יודעים משהו בנושא ותוכלו לעזור לי להחליט.תודה רבה !!
אורית אוברידקו מנהלת פורום | 15:01  10/03/14
שני שלום , עלייך לעשות בירור מעמיק יותר על התואר עם מכללת תלתן הייתי ממליצה לך לגשת אליהם לפגישת יעוץ במידה ועדיין לא עשית זאת . לעתים הכרת תואר ראשון מטעם המל"ג מתעכבת מכמה סיבות , אחת הסיבות יכולה להיות כי מדובר בתוכנית לימוד חדשה או חדשנית. בד"כ המל"ג מחכה עד סיום לימודי המחזור הראשון בתואר ולאחר מכן מעניק את התעודה . במידה ומדובר בעיכוב מסיבות אחרות עלייך לברר זאת עם המכללה עצמה ולעשות את השיקולים שלך. לשאלתך השניה , בד"כ בכדי להתקבל לתואר שני בארץ עלייך לסיים תואר ראשון במוסד מוכר מטעם המל"ג. בברכה, אורית למידע נוסף תוכלי לפנות ל 03-5767671
סגור