פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, אני מתעניין בתחומי ביולוגיה ומחשבים ומתלבט בין ביואינפורמטיקה, הנדסת ביוטכנולוגיה או הנדסה ביו רפואית. איפה ניתן למצוא נתונים על איך תהיה העבודה בפועל בכל תחום? האם יש אפשרות שלא לעסוק במחקר אלא במשהו יותר ממשי? האם יש עוד מקצועות בתחום הזה?
אורית אוברידקו מנהלת פורום | 11:21  27/04/14
אמיר שלום , התחומים בהם אתם מתענינן סה"כ דומים אך שונים . בגדול , תחום הביואינפורמטיקה שהינו תחום שהחל להתפתח רק בשנים האחרונות קשור למחקר בעוד שני התחומים האחרים קשורים הן למחקר והן לפיתוח יישומי (בד"כ הנדסה ביורפואית -עוסקת בענף התרופות). בכדי לקבל מידע מגוון יותר עמוק יותר על ההבדלים היתי ממליצה לך להתיעץ(להתקשר) עם הפקולטות עצמן : כיום שלושת המקצועות נלמדים באוניברסיטת בן גוריון, תל אביב , הטכניון והעברית. כמובן שישנן גם מכללות העוסקות בחלק מהתחומים : אקדמית תל אביב יפו מציעה התמחות בביואינפורמטיקה, עזריאלי- הנדסה ירושלים מציעה התמחויות בהנדסה ביורפואית , כמו כן גם רופין .וכן מכללת הדסה מציעה התמחות של ביוטכנולוגיה . בברכה, אורית
תודה רבה!
סגור