פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מה ההבדל בין עובד סוציאלי ליועץ חינוכי (מלבד זה שיועץ חינוכי עובד במסגרות חינוכיות)?
אורית אוברידקו מנהלת פורום | 10:58  12/05/14
רותם שלום , יועץ חינוכי מקבל בסוף התואר השני אישור לעסוק ביעוץ שרובו מכוון למסגרות פורמליות בית ספריות והינו מועסק ברוב הפעמים על ידי משרד החינוך , כאשר העבודה עצמה מכוונת לתחום הילד והנוער בלבד. העבודה עצמה כרוכה בשיחות אישיות עם תלמידים באותו מוסד הלימוד. עובד סוציאלי מקבל בסופו של התואר הראשון מספר רישיון טיפול אשר מאפשר לו לעסוק הן בייעוץ ובטיפול סוציאלי במוסדות פורמליים כגון בתי ספר, עיריות( הרווחה ) , מוסדות פסיכיאטרים , בתי חולים וכדומה והן במוסדות בלתי פורמלים כגון מתנס"ים, בית חם וכו'.מרבית הטיפול הוא טיפול מערכתי בכדי לעזור לאוכלוסיות מוחלשות להשיג את זכויותיהם ממוסדות שונים, במקביל כחלק מהעבודה עובדים סוציאלים (בעלי תואר שני ) מורשים לטפל ולייעץ גם בתחום הפסיכוסוציאלי וניתן להם מרחב תימרון גם בתחום הנפשי . חשוב לציין, כי העובד הסוציאלי רשאי לעבוד הן במסגרות עם מבוגרים וכן ילדים, זאת לעומת היועץ החינוכי . בברכה, אורית
סגור