פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אורית | 22:47  28/05/14
בעלי מאוד רוצה להשתלב בעבודה בתחום של קידום נוער / נוער בסיכון / הדרכת אוכלוסיות מיוחדות. העניין הוא שאין לו הכשרה בשום מקצוע. כעת הוא רוצה ללמוד קורס/ לימודי תעודה (על תואר הוא ויתר) שיקדם אותו למטרה הזו. מה כדאי לו ללמוד שיהיה שווה משהו ושאכן יוכל לקדם אותו למצוא עבודה?
אורית אוברידקו מנהלת פורום | 10:31  01/06/14
אורית שלום , לרוב בכדי לעסוק בתחומים הללו מומלץ לגשת לתואר ראשון בקרימינולוגיה ,מדעי ההתנהגות או תואר בחינוך+תעודת הוראה. לעתים ישנה אופציה להתקבל למשרות הנ"ל ללא תואר כלל אלא עם ניסיון הדרכתי כלשהו , לעתים ניסיון צבאי בתחומי ההדרכה או כבוגרי יחידות קרביות יכולות להוות יתרון. בבברכה, אורית
נרי | 02:00  12/06/14
הצעות לימודים מגוונות אצלנו ב״פה לאוזן״ http://www.pelozen.co.il/landing/200959 לסמן במשבצת ״לימודים״ ונציגנו יתקשר אליך בשעות הקרובות! בעלך ימצא תחום לימודים בקלות!
סגור