פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום אני מנה״ח כבר 16 שנים שנים שאני שונאת את המקצוע שלי, אך הייתי חייבת לעבוד ולפרנס. לפני חודש פוטרתי ופתאום הבנתי שהגיע הזמן לשינוי. לפני כחצי שנה עברנו לבית שבנינו לבד ואני עיצבתי אותו, ומאז זה פשוט בוער בי, והחלטתי לבדוק את האפציה של לימודי עיצוב פנים. אני מודעת שבגילי כבר אין את האפשרות להתחייב לאינטנסיביות של תואר וגם לא נראה לי שזה פרקטי. מצד שני גם קורס בתחום הוא די ארוך - שנה וחצי עד שנתיים ודי יקר. וייתכן שכם די תובעני. אני גרה בשפלה הדרומית, וגם בתחום המבוקש שלי אין ככ הרבה עבודה, ואני חוששת שאחרי הלימודים אאלץ לחזור לתחום שלי, כי פשוט לא אמצא עבודה אשמח לשמוע תובנות ועצות תודה
שלום ריטה, יש כיום קורסים של שנה כדוגמת http://www.ilimudim.co.il/i/studio-6b/p/5562 יש הרבה אנשים בגיל שלך שעושים הסבות.
סגור