פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, אני רוצה ללמוד תואר ראשון אבל אני עדיין לא יודע מה ללמוד. אני אחרי צבא וסיימתי עבודה מועדפת. האם יש אפשרות לא לעשות פסיכומטרי וללמוד תואר ראשון? אני פשוט לא זוכר כלום מהלימודים ואני גם גרוע באנגלית. הבנתי שאפשר לעשות מכינה לפני לימודים. זה נכון שאפשר לעשות מכינה במקום פסיכומטרי?
היי ניב, קודם כל אתה צריך להחליט אם עצמך מה אתה רוצה ללמוד והיכן,ברגע שתחליט תבדוק את המוסדות לימוד שאתה רוצה ללמוד בהם ואת תנאי הקבלה שם,ברובם תוכל לעשות מכינה יעודית למקום שאליו אתה הולך ללמוד ובחלק מהמקרים לא תצטרך לעשות באמת פסיכומטרי אבל ציוני תעודת הבגרות שלך הם כן חשובים כתנאי קבלה ראשון ללימודי המכינה וזה,המכינה בעצם היא זו שתחליף לך את הפסיכומטרי אבל תצטרך להשקיע הרבה יותר מתלמיד רגיל תיהיה מוכן לזה את כל זה אני יודע כי אני עשיתי את אותו מסלול שאתה הולך לעבור וכיום אני לומד במכללה האקדמית לישראל חשוב רק שתבדוק שהמסלול שאתה הולך אינו צורך בקבלתך אליו פסיכומטרי שיהיה בהצלחה!
אם את צריכה ייעוץ בלימודים הירשמי דרך הלינק ונציג יחזור אלייך, בהצלחה:) http://www.pelozen.co.il//campaign/view_campaign/limo3/666477
סגור