פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שני | 19:56  12/07/07
לכל מכללה או אוניברסיטה חייב פסיכומטרי ומה התוצאה שאמורים לקבל בשביל להתקבל.. ואיזה מכללות לא חייבים לעשות פסיכומטרי בשביל להתקבל? תודה
אמיר הראל | 00:28  13/07/07
יש מכללות שמקבלות ללא פסיכומטרי. אבל צריך ממוצע סביר של בגרות. בין המכללות אפשר למצוא את גליל מערבי,כינרת,תל חי,עמק יזרעאל. כמו כן יש אפשרות ללמוד באוניברסיטה הפתוחה,מכללת רמת גן.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 00:24  14/07/07
שלום שני ציון הפסיכומטרי הנדרש תלוי בחוג בו רוצים ללמוד. בחוגים מבוקשים כגון:משפטים, רפואה, כלכלה ועוד דרוש ציון םסיכומטרי גבוה , המשתנה משנה לשנה וממוסד אחד לשני. להתקבל לאוני' לא דרוש מבחן פסיכומטרי ולמכללות רבות דרוש פסיכומטרי נמוך מבאוניברסיטה לחלק מהחוגים.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 17:21  19/07/07
שלום שני ציום הפסיכומטרי הדרוש משתנה מחוג לחוג וממוסד לימודי אחד לשני וכן משנה לשנה ובהתאם לביקוש. ישנם חוגים מאוד מבוקשים כגון: הנדסה, רפואה, עו"ד ועוד להם דרוש ציון פסיכומטרי גבוה. בחלק מהמכללות ציון הפסיכומטרי הדרוש פחות גבוה מבאוניברסיטאות. ולאוניברסיטה הפתוחה ניתן להתקבל ללא ציון פסיכומטרי וללא תעודת בגרות. בהצלחה
סגור