פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
הי, כולם כבר יודעים שאוניברסיטה או מכללה לא ממש מכינה אותנו לחיים ולא בהכרח מביאה כסף. להיפך. הרבה פעמים מבזבזים 3-4 שנים רק בשביל להתחיל לחפש עבודה, בשכר רעב יחד עם כל השוק ולהתפשר על משרות ביזיון.. למקצועות ה"נחשבים" באמת כמו ראיית חשבון, עריכת דין, פסיכולוגיה, רפואה לומדים המון, וגם שם מתחילים בשכר רעב תוך כדי סטאז' ארוך. או בשכר רעב נקודה. אם בכלל מוצאים עבודה... תכלס מרוויחים כסף טוב רק כעבור 5-6 שנים אם הצלחנו איכשהו להתקרב לצלחת... זו לפחות הדברים שאני שמעתי מאנשים שעשו/עושים את הדרך הרגילה. חבר שנמצא כרגע בשלב של סטאז' בעולם הביטוח הציע לי לבדוק את המסלול של ייעוץ/שיווק ביטוח פנסיוני. ממה שאני מבין ושמעתי מדובר בעבודה בחברות הגדולות, היציבות והבטוחות כמו מנורה, הראל, כלל, הכשרה... כל חברות הביטוח הגדולות, שידוע שמשלמות לא רע.. מדובר במסלול שלא דורש שום תואר... רק לעבור את מבחני ההסמכה של לשכת סוכני הביטוח. ממה שהבנתי יש גמישות רבה והתנאים (שכר והכל) ממש טובים, אפשר גם לפתוח קריירה עצמאית. אין צורך בפסיכומטרי, על חשבון הפיקדון. מסלול שאורך פחות משנתיים שבתוכו מתחיל כבר סטאז' קצר והכל, בשעות הערב- מה שמאפשר לכל אחד שמעוניין להתקדם בחיים תוך כדי עבודה במשרה מלאה. הבנתי שיש גם ביקוש די גדול בשעה שההיצע לא עומד בזה ושתכלס אפשר להשתלב בעבודה גם בחברות הביטוח, תוך כדי הלימודים. מה אתם אומרים? השאלה העיקרית שמעסיקה אותי היא אם זה מקצוע שימשיך להיות לו ביקוש בעתיד או שכמו במקצועות אחרים יגדל ההיצע על הביקוש. או שרובוטים יחליפו את בני האתר :)
סגור