פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
עדי | 21:01  08/09/07
היי אפרת. אני בת 20, מעוניינת ללמוד בחוג למדעי התזונה בפקולטה לחקלאות של האוניברסיטה העברית. כרגע הממוצע בגרויות שלי הוא 10.33 ופסיכומטרי האחרון קיבלתי ציון של 600. הדרישות שם מאוד גבוהות ואני צריכה שיפור של 70-80 נקודות לפחות. האם זהו שיפור הגיוני ממבחן אחד לשני? האם הוא אפשרי בכלל? האם את יודעת לגבי תוכנית הלימודים במדעי התזונה במכללת תל-חי? מה הן האופציות למצוא עבודה לאחר סיום הלימודים? אני מפחדת שמי שמסיים באוניברסיטה העברית מקבל יתרון על פני סיום במכללה. אשמח לשמוע את תגובתך.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 22:36  08/09/07
הי עדי שיפור של עד 100 נקודות הוא הגיוני, אך כמובן ולא ניתן לומר בוודאות שתשפרי. אולי נסי לבדוק האם אפשרי להתחיל שנה ראשונה בתל חי או ב"אריאל" והאם על סמך ציונים ניתן לעבור לעיברית. או אולי ללמוד שנה אחת של ביולוגיה או חקלאות ולעבור על סמך הציונים. לגבי שאלתך מה נחשב יותר לימודים באוני' או במכללה, אז תלוי באיזה תחום מדובר וצריך לבדוק זאת מול מקומות עבודה, האם יש להם עדיפות למסיימי אוני' על פני מכללות.בהצלחה
סגור