פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
בתאל | 20:02  05/10/07
שלום, אני מעוניינת ללמוד חשבונאות בשילוב עם כלכלה. בהתחלה חשבתי ללמוד באוניברסיטת ת"א, אך לא הצלחתי להתקבל למסלול זה בגלל שלא קיבלתי ציון פסיכומטרי מספיק לכך, למרות שממוצע הבגרות שלי הוא 112.בשל כך אני שוקלת ללמוד במכללת רייכמן שנחשבת מכללה בעלת מוניטין רב בקרב מעסיקים, אך אני חוששת מהעובדה שלמרות זאת, זאת מכללה ולא אוניברסיטה ומעסיקים נוהגים לתת עדיפות לבוגרי אוניברסיטאות ובייחוד ליוקרתיות כמו ת"א. האם להשערה זו לגבי העדפתם של מעסיקים יש בסיס כלשהו? מה היית מציעה לי לעשות במקרה שלי בהתחשב בנתונים הנ"ל?
אפרת יצחקי רבינוביץ | 21:49  07/10/07
הי בתאל אני לא בטוה שאת צודקת במקרה של מהל עסקים ומכללת רייכמן בפרט. אם את בטוחה שאת רוצה ללמוד מנהל עסקים ואין אפשרות לשיפור ציונים, לימדי ברייכמן, זו מכללה מספיק טובה וכך תוכלי לנתב דרכך לעולם העבודה כמו כל בוגר מוסד אחר. בהצלחה
סגור