פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
לירז | 18:54  17/10/07
שלום, האם תואר של אוניברסיטה נחשב יותר מתואר של מכללה? חוץ מזה אני שומעת על הרבה מכללות שטוענות שהן מעניקות תואר אוניברסיטאי. מה ההבדל בין תואר אוניברסיטאי של מכללה לבין תואר רגיל של מכללה ומה יותר נחשב? האם ללמוד במכללה בחסות אוניברסיטה יותר טוב מללמוד במכללה פרטית כמו רייכמן למשל מבחינת היוקרה של התואר המוענק?
אפרת יצחקי רבינוביץ | 16:29  19/10/07
הי לירז קשה לענות על שאלה זאת באופן כללי, היות ותלוי באיזה תחום מדובר ובאיזו מכללה. יש תחומים שעדיין יותר "נחשבים" אם הם נלמדים באוני' או במכללה מסוימת, אך ההשתלבות בשוק העבודה תלויה בעוד הרבה גורמים מלבד מוסד הלימודים. מכללה שהיא בחסות אוני' שונה ממכלה רגילה שאינה בחסות כמו שתואר מאוני' שונה מתואר במכללה, ושוב תלוי בתחום וברמת הלימודים במכללה. צריך לבחון כל תחום לגופו.
לירז | 17:59  19/10/07
האם תוכלי לענות לי על שאלה זו לגבי לימודים בתחום החשבונאות ולהתיחס להבדל בין התואר ממכללת רייכמן ואוניברסיטת ת"א למשל
אפרת יצחקי רבינוביץ | 18:14  20/10/07
הי לירז לא נראה לי שיש הבדל, אך הכי טוב לברר במקומות עבודה שמעסיקים רואה חשבון, האם יש עדיפות לבוגרי אוני' או מכללת רייכמן.
סגור