פורום בגרויות

בפורום תוכלו לקבל מענה כולל על בחינות הבגרות הן ברמה הפרטנית והן ברמה הכוללת. א
מומלץ בחום
 
 
מאור יחזקאל | 10:21  10/07/08
אהלן, ניגשתי לבגרות באזרחות שהייתה לאחרונה, בקיצור, היה לי חומר עזר שלא השתמשתי בו(עד כמה שזה לא נשמע סביר זה סתם חומר ששכחתי בז'קט מהבוקר שלמדתי) אבל זה לא רלוונטי, הוא מצא אותו לאחר שחיפש עליי כשיצאתי מהשירותים. בכל מקרה הוא לא פסל לי את המבחן, נתן לי לסיים אותו, אך לפי מה שהבנתי הוא הגיש דו"ח. השאלה היא: 1.תוך כמה זמן יפסלו לי את המבחן ויודיעו לי על כך? 2. האם הם יכולים להשוות בין החומר לבין התשובות שלי כדי לראות שלא השתמשתי בו?במידה ואני רוצה לערער 3. חוץ מהפסילה עצמה, איזה עוד עונש אני מקבל? והאם, במידה ופוסלים לי אני יכול עדיין לקבל תעודת בגרות?(הציון הראשון שלי באזרחות היה 48, שזה הנכשל היחיד שלי, ולכן ניגשתי שוב)
שכחת חומר עזר בז'קט? (ב30 מעלו?) הלכת לשירותים באמצע הבגרות? למה חיפשו עליך? זה לא הליך סטנדרטי. לדעתי, רוב הסיכויים שיפסלו לך את המבחן. כיוון שמדובר ב"תפיסה על חם" אפילו אם לא השתמשת בזה, ייתכן שתקבל גם עונש. העונש יכול להיות בין חצי שנה עד 3 שנים בהם לא תוכל להבחן. אם היה לך נכשל 48 והוא היחיד, היית אמור לקבל כבר את תעודת הבגרות, אם לא קיבלת, סביר להניח שעכשיו יעכבו לך את תעודת הבגרות לפי העונש. ציונים/פסילות/חדשות מתפרסמים בדרך כלל כחודשיים לאחר הבחינה. אשמח אם תעדכן אותי מה קורה. בהצלחה!
אני לא מחפש שיאמינו לסיפור, הוא באמת נשמע מופרך, אבל כל עוד אני יודע מה קרה לא בדיוק משנה לי. מה שרציתי לשאול, ראיתי שיש אופציה לביטול כל המבחנים שעשיתי עד עכשיו כחלק מהעונשים הקיימים, האם זה סביר שיעשו דבר כזה על מקרה כמו שלי? והאם שמעת על מישהו שקיבל עונש שכזה?
אור שלו | 12:05  13/07/08
אל תבין לא נכון, אני לא מאשימה אותך, רק מראה לך איך זה נראה מהצד. קשה לי להאמין שיפסלו לך את כל המבחנים הקודמים, אני אישית עוד לא ניתקלתי במקרה כזה. אני מניחה שזה מה שעושים שתופסים מישהו במספר בגרויות. שיהיה בהצלחה ואשמח אם תעדכן אותי מה קרה.
סגור