פורום בגרויות

בפורום תוכלו לקבל מענה כולל על בחינות הבגרות הן ברמה הפרטנית והן ברמה הכוללת. א
מומלץ בחום
 
 
אני רוצה להתחיל ללמוד לפסיכומטרי.אני צריכה להשלים את 003 במתמטיקה. אם אני נגשת בחורף ינואר/פבואר לבגרות אני מקבלת ציון בלי ציון ההגשה שנתנו לי(אני עכשיו בשרות לאומי)כשסימתי ללמוד.זאת אומרת שאם אני אקבל 30 אז זה יהיה הציון שלי?... *אם קיבלתי ב001 -60 ב002- 65 כמה אני צריכה לקבל על מנת לעבור ושיהיה לי כתוב בתעודת בגרות זכאית לתעודה?..
מורן ששון | 14:25  08/08/10
שלום על מנת להיות זכאית עליך לעבור את מכסת המינימום של 15 נקודות כרגע יש לך 41.6 נקודות על מנת לעבור את צריכה לפחות 15 נקודות ב005 ובמידה ועברת בשאר הבגרויות יש לך זכאות בהצלחה
דניאלה | 11:36  15/08/10
אני חושבת שלפני שאת ניגשת לפסיכומטרי ולבגרויות כל מיני, תחשבי עם עצמך מה המקצוע אותו תרצי ללמוד לתואר ראשון או הנדסאים אחרי שתדעי מה הנתונים שצריך תכווני את עצמך. למשל לימודי מנהל עסקים דורשים 4 יח"ל מתמטיקה ו4 יח"ל אנגלית ופסיכומטרי לפחות 580 מהבדיקה האחרונה שעשיתי. לכן אני יכולה לכוון את עצמי לפי הנתונים שכבר יש לי ולפי הנתונים שאני צריכה לשפר הבנת את הרעיון הכללי?
נראה לי שלא משנה איזה מקצוע היא תרצה ללמוד בכל לימודים אקדמאים דורשים מינימום 3 יח"ל במתמטיקה, היא חייבת להיות זכאית לבגרות, האמת גם מכעיסה אותי קצת הגישה שלה, למה לחפש קיצורי דרך? למה שלא תלמדי כמו שצריך ותשאפי לציון גבוה?
דניאלה | 12:47  26/08/10
עדיף להשקיע בלימוידם. אין ספק בזה בכלל! בכל מקרה בשלב יותר מאוחר זה יתנקם בך אם לא, ולפעמים כשאנחנו קטנים אנחנו לאלוקחים את זה בחשון אבל אני חושבת שכל בנאדם צריך לדעת מה ההשלכות של מעשים שלו, זה לא טיול ילדים לימודים אין ספק, ואם לא מצליחים אז לקחת את האחריות ולא להתחמק מזה בשלב יותר מאוחר.
סגור