פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
אורה | 21:19  29/06/08
אני אחרי שירות לאומי,ואני נורא רוצה לילמוד אחיות ואחר כך להסב למיילדת, שאלתי האם אני חייבת קודם לילמוד להיות אחות מוסמכת ורק אחר כך מיילדות?או שיש מסלול של מילדות ישר???אני שוקלת לילמוד בלניאדו בנתניה-שזה לא תואר זה תעודה-זה ממש משנה עם אני עושה תואר או תעודה??מה יותר קל מבחינה לימודית תואר או תעודה??כולם נורא מפחידים אותי שזה נוראה נורא קשה לילמוד אחיות,ושאני לא ישרוד בלימודים הקשיים-(אני לא כל כך חזקה בקטע של לימודים-יש לי לקויות למידה..)אבל יש לי הרבה הרבה מוטבציה לילמוד אחיות-האם זה נכון שזה לימודים קשיים מאוד??? אשמח לתשובה-תודה רבה רבה!!:)
עדן צוקר | 23:38  30/06/08
קורס מיילדות: לאחרונה נפתח מסלול ישיר לקורס מיילדות בבית ספר לסיעוד בתל השומר, שמשלב בין לימודי אחות לקורס מיילדות פרטים: מינהל הסיעוד, משרד הבריאות – גב' תמי אנוקה, טל' 02-6705953 מסלול ישיר למיילדות – גב' ורד מוזס, טל' 03-5302580 תואר אחות ותואר בסיעוד: תעודה של אחות מוסמכת מקנה זכות לעבוד במקצוע, התואר משפר את המשכורת וגם את אפשרויות הקידום. הקושי בלימודים: שני המסלולים הלימודים מאד אינטנסיביים, קשה לפעמים לשלב עבודה ולימודים, לגבי ליקוי למידה, היום בכל אוניברסיטה חייבים לתת הקלות ללקויי למידה (על פי אבחון כמובן)
אני התחלתי לאחרונה להתעניין בלימודי אחות מוסמכת האם אילו לומדים קשים?..ז"א כאלה מאוד קשים האם יש אפשרות ללמוד רק תעודה ואיפה אפשר לעשות את זה את יודעת ומה ההבדל? לא השארתי טלפון(אין לי זה לא הטלפון הנכון) אם תוכלי לחזור אלי למייל אשמח בתודה מראש שרון מור
סגור