פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
\חנה | 16:10  26/03/09
שלום לכולם! אני ממש בהתלבטות אם ללכת ללמוד אחיות. יש לי ילדה ואני פוחדת שיהיה לי ממש קשה בלימודים. אני מתכננת ללמוד בבי"ס לאחיות שנתיים וקצת ואז להשלים לתואר. איך הלימודים, קשים..? ואיך המבחן הממשלתי? אני פוחדת שלא אצליח בלחץ ובעומס.. מה אתם אומרים.? לימודי אחיות זה משו שתמיד רציתי ככה ש... וגם עוד שאלה בקשר לעבודה המעשית, מחייבים להתנסות בהכל..? שמעתי שיש צורך לקלח ולהחליף חיתולים לזקנים, זה חובה בעבודה המעשית או שאני בוחרת במה להתנסות..? תודה רבה!
עדן צוקר | 18:27  27/03/09
לימודי אחות אכן מאד אינטנסיבים ומחייבים לעיתים לקבוע סדר עדיפות חדש לתקופת הלימודים, אחד הדברים החשובים בעיני זו ההחלטה האישית והרצון ללמוד ודבר שני תמיכת המשפחה. הלימודים כוללים גם התנסות והם חוויה משמעותית לכל סטודנט.
student | 15:21  06/04/09
אם הנך רוצה ללמוד סיעוד, אך יש לך מכשולים - נסי בית ספר לסיעוד בנתניה ("לניאדו") - שם לימודים לא קשים כל כך וגם יחס לסטודנטים מאוד טוב (זהו בית ספר דתי - כל הסטודנטיות עם 2+ ילדים בבית!). לגבי התנסות - היא בכל התחומים! אין אפשרות לבכור תחום מסויים! אם תחליתי ללכת על זה - הנה קישור לאתר ללומדי סיעוד - מספת עזרה רצינית מאוד לכל הסטודנטים (חומרי לימוד, דוגמאות של מבחנים, יעוצים ועוד). ממליץ בחום! www.israelnurses.info
סגור