פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
יאיר | 04:59  04/02/10
היי אני מתעניין בלימודי סיעוד.השתחררתי לא מזמן מהצבא שם שרתתי כחובש מרפאה. אנשים הפחידו אותי ואמרו לי שזה לא מקצוע לגבר בהיבט הכלכלי שהשכר נמוך וגם שנאלצים לעשות כל מיני מיומנויות של רחצה,הלבשה,החלפות טיטולים וכו'... יש לציין שאכן פרמטרים אלו הכניסו בי פחד ורתיעה מסויימת מלימוד המקצוע. אני מחפש עבודה כאח במרפאה כפי שהיתיי חובש מרפאה בצבא.. יש דבר כזה? ניתן לעבוד כאח בקופת חולים בקרים ללא משמרות ולהרוויח שכר מכובד? האם זה נכון שהשכר באמת נחשב נמוך ביחס למשק? חשבתי בנוסף על אופציית לימודי רוקחות,אך זה לא מקצוע טיפולי ולכן פחות מושך אותי...
ליליאנה ליליאנה | 19:09  04/02/10
יאיר שלום! זה נכון שרוב הסטודנטים לסיעוד נשים אך יש גם גברים ולא מעט.! כפי שכבר כתבתי לפני כמה ימים, מקצוע הסיעוד הוא בעיניי אחד המקצועות המרתקים שיש, גם בגלל תחום העיסוק הכל כך מעניין ומאתגר, גם בגלל המשמעות של נתינה ועזרה לזולת וגם בגלל האפשרויות המרובות, הגיוון והעניין שהוא מציע. בתור אח אקדמאי אתה יכול לעבוד במחלקות, במרפאות, במכונים, אתה יכול לעבוד עם אנשים בכל טווח גיל שתרצה: מילדות עד זקנה, בכל רצף הבריאות: טיפול בחולים וגם רפואה מונעת. אתה יכול לעסוק בתחומים קליניים, בניהול, בחינוך ובמחקר. בסיום הלימודים אתה אח מוסמך וככזה אתה יכול לבחור בין כל אפשרויות ההעסקה שהמקצוע מציע. אתה יכול להמשיך להשתלם ולפתח מומחיות קלינית כתחומים שונים כגון: טיפול נמרץ, רפואה דחופה, גריאטריה, בריאות הקהילה, אונקולוגיה, סכרת, הדרכה קלינית ועוד הרבה אפשרויות. אתה יכול להמשיך ולפתח את הקרירה האקדמית שלך לתואר שני ושלישי. וזה עוד לא הכל, אין מספיק מקום לספר לך על כל האפשרויות שנפתחות בפנייך. אכן כשעובדים משמרות השכר גבוה יותר וזה משמעותי בעיקר בתחילת הדרך כשעדיין אין וותק , גמול השתלמות ועוד מרכיבים חשובים בשכר שמוסיפים במשך השנים הרבה מאוד כסף למשכורת. אז - כמו בכל מקצוע אחר - אתה צריך לבנות את עצמך במשך הזמן אבל התמורה היא לא רעה בכלל. תזכור גם שזה מקצוע בו אין אבטלה. בטחון תעסוקתי בימים אלה הוא יתרון ענק שמעט מאוד מקצועות נהנים ממנו. אז שיהיה לך בהצלחה יאיר!
יאיר | 22:13  05/02/10
בהחלט תגובתך מעוררת מוטיבציה
סגור