פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
גלי | 19:35  25/06/10
אני בת 44, אחות בקהילה מזה 20 שנה, בתחום טיפת- חלב, בנוסף אני גם עוסקת בחוק סיעוד מזה 20 שנה(הערכות תלות, בעיקר מקרים קשים פסיכוגריאטרים) לאחר אישפוז קצר של בן משפחה בו נחשפתי לבי"ח גהה , ולמחלקה הסגורה, קורץ לי לעסוק בפסיכיאטריה , תחום בריאות הנפש תמיד ענין אותי. האם יש צורך באחיות בתחום, דרך שרותי בריאות כללית? אני קבועה במערכת ולא היתי רוצה לעזוב את הכללית. האם ניתן לעסוק בתחום ללא קורס על בסיסי ואח"כ לצאת אליו? האם אני מבוגרת מידי לשינוי??? אני מרגישה שלא. אשמח לקבל מענה.
ליליאנה ליליאנה | 17:10  26/06/10
מה זה גיל 44? זה גיל מבוגר? מה פתאום!!! זהו גיל נהדר!!! תחשבי על זה שיש עוד לפנייך 20 שנות עבודה לפחות!!!!!!!!!! גיל מצוין לשינוים. את מגיעה לתחום כשאת כבר מבוססת ומעוצבת כאחות ויש לך בטח כל כך הרבה לתת! את בהחלט יכולה לעבוד בתחום הפסיכיאטרי בכללית, את לא צריכה קורס כדי להתקבל לעבודה, את יכולה ללמוד קורס על בסיסי תוך כדי עבודה בתחום וכמובן בתנאי שאת מוסמכת ויש לך תואר ראשון. לכללית מגוון בתי חולים לבריאות הנפש, מרפאות ועוד. כמובן תלוי איפה את גרה. בהצלחה!
סגור