פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
אני יודעת שנזכרתי קצת באיחור אך הייתי רוצה להירשם ללימודי הסבת אקדמאים לאחיות במאיר, ומאד הייתי רוצה להירשם לשנה הנוכחית שהתחילה לפני שבועיים. מאד חבל לי לפספס את השנה ולהתחיל רק באוקטובר הבא. האם יש מישהו שיוכל לעזור?
ליליאנה ליליאנה | 13:00  25/10/10
ההרשמה במאיר סגורה. אשמח מאוד אם תרשמי לשנה הבאה. אם את לא רוצה לחכות - בתל השומר ובוולפסון מתחילים באפריל. תתקשרי אליהם. בהצלחה!
אני תושבת הוד השרון כך שמאד הייתי רוצה להירשם במאיר וחבל לי על הנסיעה כל יום הלוך ושוב לתהש או לוולפסון למשך שנתיים וחצי. האם ניתן להתחיל שם ואז לעבור אליכם? האם אין שום אפשרות להשלמת החומר שנלמד בשבועיים האלה כדי שאוכל להתחיל השנה?
ליליאנה ליליאנה | 17:50  26/10/10
אני מבינה אותך מאוד אך לצערי, כפי שכתבתי לך, השנה זה לא אפשרי. לעבור אחרי סמסטר זה מאוד מורכב, אם בכלל. האפשרויות שכרגע עומדות לפנייך הם ללמוד מאפריל בבתי הספר שציינתי או לחכות לאוקטובר ולהתחיל במאיר. בהצלחה!
תודה רבה על התשובה. יש לי שאלות נוספות: 1. האם יש ביהס לסיעוד בתל השומר נחשב באותה רמה כמו זה של מאיר ובלינסון? 2. למה הכוונה 4-5 ימי לימוד, והאם זה זהה בבתי הספר השונים? 3. האם יש משהוא שאני יכולה לעשות בשנה הקרובה כדי להתכונן ללימודים בשנה הבאה? האם ניתן להתנדב במאיר?
ליליאנה ליליאנה | 18:22  28/10/10
כל בתי הספר ברמה גבוהה מאוד. תוכנית הלימודים זהה בכל בתי הספר. הכוונה ל- 4 עד 5 ימים בשבוע היא שלפעמים זה 4 ימים ולפעמים זה 5 ימים בכל בתי הספר (גם בכאלה שמצהירים רק 4). לגבי התנדבות, להתנדב בתור מה?
כמו בנות שירות שמתנדבות במחלקות השונות לעזרה בלי ידע מוקדם. אני גם מדריכת הכנה ללידה כך שהייתי מעדיפה במחלקות יולדות, סיכון גבוה או יילודים או בחדרי לידה כך שאוכל גם קצת לעזור מעבר. יש אפשרות לכזה דבר?
ליליאנה ליליאנה | 18:39  29/10/10
בכל בית חולים יש אחראית על המתנדבים. אני מציעה לך לפנות לאחראית עך המתנדבים בבית החולים בו את מעוניינת והיא תוכל לתת לך תשובה. בהצלחה!
סגור