פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
תהילה | 00:36  27/10/10
היי ליאנה , אני נשואה +2 ומאוד רוצה ללמוד סיעוד אך נורא מוטרדת מרמת הקושי וההשקעה שזה מצריך מאחר וסופר לי כי אלו לימודים ברמה גבוה מאוד תוכלי לתאר לי באופן כללי את רמת ההצלחה שיש בבית חולים מאיר או בכלל בכל מוסדות הלימוד . ומבחינת לימודים במה צריך להיות חזקים ? המסלול אליו אני מתכוונת הוא המלא .
ליליאנה ליליאנה | 18:32  28/10/10
כפי שציינתי מספר פעמים, הלימודים בכל בתי הספר לסיעוד הם ברמה גבוהה מאוד ואחוזי ההצלחה במבחנים הממשלתיים גבוהה גם כן. במאיר מתגאים בכך שאחוזי ההצלחה של השנים האחרונות מגיע לקרוב ל- 100% הצלחה במבחן הרישום הממשלתית. הלימודים דורשים השקעה רבה, על כן, בהיותך אמא לשני ילדים, כדאי לבחור בתוכנית האמהות של מאיר, בה לומדים מראשון עד חמישי מ- 8.00 עד 13.00 וכל החופשות תואמות את החופשות של משרד החינוך. התוצאה: כל פעם שהילדים בחופש, גם את בחופש. זה גם מאפשר מסלול שיש בו יותר זמן ללמוד בבית. מסיימים כאחות מוסמכת ללא תואר ראשון (ניתן להשלים את התואר בלימודים של כ- יום וחצי לשבוע לשנה אחת וזאת תוך כדי עבודה כאחות מוסמכת.) אם את מעוניינת במסלול האקדמי - 4 שנים - 5 ימים בשבוע מהבוקר עד הערב. מסלולים כאלה ניתן ללמוד בין היתר בבלינסון, קפלן ועוד...
סגור