פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
מיכל | 22:27  21/12/10
יש לי תואר ראשון שלא בסיעוד ושוקלת לעשות מסלול הסבת אקדמאים. האם בתום הלימודים אוכל להמשיך לכל קורס על בסיסי שארצה או שזה אפשרי רק למסיימי תואר ראשון בסיעוד?האם צריך לעשות השלמה כלשהי? תודה
מיכל | 22:32  21/12/10
האם יש עדיפות בשוק העבודה לבוגרות בעלות תואר ראשון בסיעוד על פני בוגרות מסלול הסבת אקדמאים?אני כיום בת 38 האם זה רציונלי בגיל כזה לבצע צעד של לימודי הסבה(מי מחפש אחות בת 40+?). האם ניתן בעתיד לעשות השלמה לתואר ראשון בסיעוד או שעדיף כבר ישר לעשות תואר שני(אם זה בכלל אפשרי)
ליליאנה ליליאנה | 19:06  23/12/10
אם את לומדת בהסבת אקדמאים לסיעוד, תוכלי להמשיך לקורס על בסיסי גם אם התואר שלך אינו בסיעוד. חסרות הרבה אחיות כל שנה ויש ביקוש ללא הבדל בין בוגרות הסבת אקדמאים לבין בוגרות תואר ראשון בסיעוד. בהמשך כדאי להשלים לתואר שני בסיעוד כדי להתקדם לתפקידים בכירים . מנסים כאן בפורום לפרסם תוכניות לימודים פרטיות. זה נכון שאת יכולה להיות אחות מוסמכת עם תואר ראשון בסיעוד בשלוש וחצי שנים. זה קורה במכללה האקדמית. זה עולה עשרות אלפי שקלים לשנה וזה מיותר. את יכולה ללמוד בהסבת אקדמאים ולקבל מילגה בגובה 80% משכר הלימוד, לסיים בשנתיים וחצי ולהמשיך לקורס על בסיסי.. כבוגרת מסלול הסבת אקדמאים, התואר שלך נחשב גם לשכר.
מעין | 09:56  27/12/10
על מנת להתקבל לקורסים על בסיסיים רצוי שיהיה לך תואר אקדמי בסיעוד. את יכולה להתקבל גם בלי התואר, אך תצטרכי לעשות איזושהי מודולה משלימה שתיקח לך כמה חודשים בכל מקרה. על פי ההנחיות של מנהל הסיעוד היום רצוי מאוד שיהיה תואר בסיעוד על מנת להתקדם בתוך המערכת. ניתן לעשות זאת גם כתואר ראשון הכולל הסמכה וגם ללמוד קודם הסמכה- ואחר כך לבצע לימודי השלמה לתואר בסיעוד.
ליליאנה ליליאנה | 15:02  27/12/10
מעין שלום! המידע שאת כותבת אינו מדויק ועלול להטעות את הקוראים. אין שום מודולה שמקדימה את הקורסים העל בסיסיים. היא בוטלה לפני יותר משנה. מי שלומד בהסבת אקדמאים לסיעוד, התואר שלו שווה ונחשב לצורך שכר, קבלה לקורסים על בסיסיים וקידום - בדיוק כמו תואר בסיעוד. אנשים בעלי תואר ראשון שרוצים ללמוד ולהפוך לאחים/יות מוסמכים/ות, כדאי להם ללמוד בהסבת אקדמאים כי זו תוכנית קצרה יותר, ממומנת ברובה וכדאית. את מנסה למשוך אנשים לתוכנית ארוכה יותר ויקרה מאוד ובדרך של מתן מידע מוטעה. אני מבינה שיש בזה אינטרסים מסויימים, אבל הפורום הזה אינו עוסק בפרסום אלא במתן מידע נכון, מדויק עד כמה שניתן וכן. אני מקווה בדרך זו לתת לאנשים אפשרות לבחור את מה שבאמת מתאים להם. אודה לך אם תמנעי מפרסום העלול להטעות אנשים כדי למשוך אותם למכללה.
מירב | 20:35  18/01/11
את צודקת ליליאנה
סגור