פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
חגית | 12:48  28/03/11
שלום רב, אני מתעניינת לגבי לימודי סיעוד להסבת אקדמאים בתל השומר ,הלימודים מתחילים במאי ,רציתי לדעת כמה ימים בשבוע מתקיימים הלימודים האם 4 או 5 ? האם הלימודים הם אכן משעה 8 עד 3 או שייתכנו מצבים שאצטרך להישאר יותר? יש לי תואר אקדמאי במנהל עסקים , רציתי לדעת האם הלימודים קשים ? מאחר ואני אמא ל-2 ילדים קטנים ואין לי הרבה זמן פנוי כדי ללמוד אני מאוד מתלבטת האם להצטרף ללימודים בגלל היותי אמא במשרה מלאה וללא עזרה אני מאוד רוצה להגשים את החלום הזה אבל השאלה אם זה אפשרי לאימהות ? לצערי לא קיבלתי תשובות מספקות בשיבא אלא תשובות כלליות ולא מתחייבות בנוגע לימי הלימוד ושעות הלימוד..ואני לא יכולה להיסתמך על דברים לא בטוחים כי אני צריכה להערך לזה בהתאם מבחינת עזרה. אשמח לשמוע פרטים מדוייקים על מסלול הלימודים,הקושי שלו,התעודה שאני מקבלת בסוף והאם החצי שנה מתוך השנתיים וחצי היא סטאג'? כמו כן האם בסטאג' יוכלו לבקש ממני להגיע למשמרות לילה או ערב? לתשובתך אודה
ליליאנה ליליאנה | 14:39  28/03/11
לגבי תוכנית הלימודים בשיבא, ימים ושעות, לא אוכל לדייק יותר מאשר הם עצמם מדייקים. בגדול - התוכנית היא תוכנית עמוסה, לומדים הרבה מאוד והרמה גבוהה. המון אמהות במשרה מלאה לומדות בתוכנית להסבת אקדמאים לסיעוד. הצלחת הסטודנט תלויה בהרבה גורמים, ביניהם: יכולות לימודיות, תמיכה בבית, מוטיבציה ועוד. אצל כל אחד זה שונה ואיני יודעת להגיד לך איך אצלך. אני כן יכולה להגיד לך שהרבה מצליחים, אבל צריך להשקיע. אין סטאז' בסיעוד. יש התנסות מתקדמת. היא מתקיימת בחודשים האחרונים של תוכנית הלימודים ולא מחייבים עבודה במשמרות.
סגור