פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
מורן | 15:49  05/04/11
ליליאנה שלום, התקבלתי לפני שנתיים ללימודי סיעוד באונברסיטת בן גוריון (פסיכומטרי539 בגרות 8.4) עברתי את כל המקצועות עד ההתנסות בנשים שם נכשלתי ועשו לי הפסקת לימדים. הלימודים בבן גוריון קשים והמרצות האחיות קשוחות מאוד, אשמח אם תוכלי לייעץ לי ולהגיד לי איפה הלימודים קצת פחות קשוחים/קשים, איפה מקבלים אנשים עם לקויות למידה והאם בכלל אפשר לקבל פטורים על מקצועות מסויימים שכבר עשיתי פרמקולוגיה/סטטיסטיקה/תזונה וכד' בערך כ120 נק' זכות...(וקיבלתי ציונים טובים מאוד) הבנתי שהלימודים בקפלן הם בכלל לא קשוחים והיחס טוב/ בנוסף הבנתי שביה"ס לסיעוד מאיר דרישות מהתלמיד גבוהות מאוד והיחס לתלמיד סביר /בהלל יפה הבנתי שהדרישות מהתלמיד לא גבוהות והיחס סביר עד טוב (עלי לציין שנתונים אלו נאמרו מסטודנטים שסיימו ללמוד באותם מקומות ומפורמים נוספים..) אני יודעת שההודעה ארוכה אבל אני באמת אובדת עצות...מה לעשות ??ללמוד בלי תואר ואז להשלים ??לנסות להתקבל במקום אחר עם תואר...??איפה לנסות..? אבל הכי חשוב---> איפה יש יחס מבין...?
ליליאנה ליליאנה | 13:31  07/04/11
אני מאמינה שלהפסיק לימודים אחרי שנתיים זה לא קל ואני יכולה להבין את הרגשת התיסכול שלך. את יכולה לנסות להתקבל בכל מקום אחר שתחליטי. הפסקת לימודים יכולה להיות מסיבות שתלויות באדם ולפעמים מסיבות שאינן תלויות בו, על כן כשתבקשי להתקבל במקום אחר, יבקשו חוות דעת על הסיבות להפסקת הלימודים על ידי המוסד בו למדת. אין לי המלצה ספציפית על חוג מסוים או בית ספר מסוים, אם את מתאימה למקצוע - את תוכלי להצליח בכל מקום, גם אם בדרך יש קשיים. מאחלת לך בהצלחה.
י.ס | 10:39  05/07/13
אחרי שנתיים של לימודי סיעוד בביה״ס לסיעוד מאיר הפסיקו לי את הלימודים. נימוקי ההפסקה הם שפעמיים עברתי בחינות במועד ג׳ וכעת אני צריכה מועד ג נוסף. כל הציונים שלי טובים אך זה לא עזר. אני מאד מתוסכלת ואובדת עצות. ולא ידוע לי אם הפסקת הלימודים תשפיע על סיכויי קבלתי בבית ספר אחר!!?
סגור