פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
שלום, אני השנה מסיימת תואר ראשון במדעי התזונה בפקולטה לחקלאות ברחובות. כיון שהסטאז' שלי יכול להתעכב שנתיים חשבתי לעשות בזמן הזה הסבת אקדמאים לאחות מוסמכת (זה נורא מעניין אותי). איפה אוכל לקבל מידע אודות הפרודצורה? האם יש לימודים רק באוקטובר או שאפשר גם במועד אחר? כמה זמן הלימודים? כמה ימים בשבוע? האם אני אמורה לקבל פטורים בקורסים שחופפים לתואר שלמדתי? בנוסף, ראיתי באתר של אסף הרופא שיש לימודי תעודת אחות ויש הסבת אקדמאים לאחות מוסמכת- מה ההבדל בינהם? בשניהם רשום שזה שנתיים וחצי לימודים..או שאני טועה? שאלה אחרונה ובזאת אסיים...במידה ואני מתחילה את הלימודים יש אופציה לעצור לאחר שנה לתקופה מסוימת ואז להמשיך? תודה רבה, הדס
קיימת תוכנית להסבת אקדמאים לסיעוד. התוכנית אורכת שנתיים וחצי, 4-5 ימים בשבוע מ- 8.00 עד 15.00. חלק מבתי הספר לסיעוד מפעילים את התוכנית החל מאפריל וחלק מאוקטובר. ניתן לקבל מילגה בגובה 80% משכר הלימוד תמורת התחייבות לעבוד 4 שנים כאחות מוסמכת במערכת הבריאות הציבורית. כל זה כמובן, בתנאי שיש לך תואר ראשון מוכר. התוכנית השנייה אליה את מתייחסת היא תוכנית לתעודת אחות מוסמכת, ללא תואר. מכיוון שאת אקדמאית, כדאי לך לעשות הסבה כי אז יכירו לך בתואר הראשון שיש לך לסולם שכר וקידום, אם את לומדת בתוכנית הרגילה, גם אפ יש לך תואר, הוא לא יוכר. לגבי הפסקות בלימודים - זה בעייתי מאוד עד כמעט בלתי אפשרי.
סגור